موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/پزشکی و سلامت
239244
۲۰ مرداد ۱۴۰۰

اراک| افزایش نگران کننده کودکان مبتلا به کرونا

۸۲ کودک مبتلا به کرونا هفته اخیر در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری شده و تحت درمان هستند.

به گزارش کودک پرس ،رئیس بیمارستان امیرکبیر اراک گفت: ۸۲ کودک مبتلا به کووید ۱۹ هفته اخیر در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری شدند و خدمات تخصصی درمانی دریافت می‌کنند.

دکتر «احسان رحیمی» افزود: با توجه به اینکه در پیک پنجم کرونا سن ابتلا پایین آمده و بیشتر آمار مراجعان کودکان هستند، ۲ بخش ایزوله تنفسی و بخش اطفال در این مرکز درمانی به کودکان مبتلا به ویروس کرونا اختصاص یافته است.

وی گفت : ۱۲ تخت در بخش ایزوله بیمارستان امیرکبیر اراک فعال است و به‌منظور ارایه خدمات با کیفیت و متناسب با نیاز بیماران، بخش اطفال این مرکز در سه بخش محتمل، قطعی و مشکوک تقسیم‌بندی شده و با ۳۰ تخت فعال به کودکان کووید ۱۹خدمات می‌دهد که بنابر نیاز این تعداد متغیر است.

رئیس بیمارستان امیرکبیر اراک گفت: ۱۴ کودک محتمل و قطعی ابتلا به ویروس کرونا تنها در شبانه روز اخیر در بخش‌های ایزوله و اطفال بستری هستند.

دکتر رحیمی افزود: در این بیمارستان ۲ بخش داخلی به پذیرش بیماران کووید ۱۹بزرگسال اختصاص یافته و ۳۹ بیمار در هر بخش بستری است.

وی از مرم خواست با توجه به افزایش موارد درگیری و ابتلا و کاهش توان تجهیزات و نیروهای درمانی ، از حضور در تجمع‌ها و مهمانی‌ها به‌طور جدی پرهیز کنند و از بردن کودکان به مکان‌های شلوغ بپرهیزند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار