موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
239202
۱۹ مرداد ۱۴۰۰

انتشار فراخوان جشنواره نمایشنامه‌نویسی «ثمر»

این جشنواره به منظور کشف استعدادهای جدید در حوزه نمایشنامه‌نویسی و بهره‌گیری از تجارب نمایشنامه‌نویسان و هنرمندان تئاتر با رویکرد خانه و خانواده و با اولویت موضوع فرزندآوری در سه بخش نمایشنامه‌نویسی برای آثار صحنه‌ای، نمایش کودک و نوجوان و نمایش محیطی و میدانی برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،شرایط حضور در جشنواره به این شرح است: آثار ارسالی نباید قبلا در جایی چاپ، اجرا و یا در مسابقه دیگری شرکت کرده باشند، جشنواره محدودیت سنی ندارد، شرکت کنندگان  می‌توانند در تمام بخش ها حضور داشته باشند و در هر بخش تنها دو اثر می توانند ارائه کنند و آثار اقتباسی باید با ذکر منبع ارسال شوند.

نمایشنامه‌نویسان برای حضور در جشنواره باید فرم تکمیل شده شرکت در جشنواره را به همراه فایل PDF نمایشنامه مورد نظر تا ۱۱ دی به نشانی jashnvareh.samar۱۴۰۰@gmail.com ارسال کنند. نام و نام خانوادگی کامل متقاضی/شماره تماس/آدرس و میزان تحصیلات باید در ابتدای فایل نمایشنامه نوشته شود و تصویر کارت ملی یا شناسنامه همراه سایر مدارک ارسال شود. فرم شرکت در جشنواره در سایت فرهنگسرا به نشانی khanevadeh.farhangsara.ir در دسترس است.

جوایز نخستین دوره جشنواره نمایشنامه‌نویسی «ثمر» در بخش صحنه‌ای شامل نفر اول: ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم: ۴۰ میلیون ریال و نفر سوم: ۳۰ میلیون ریال، در بخش کودک و نوجوان؛ نفر اول: ۴۰ میلیون ریال، نفر دوم: ۳۰ میلیون ریال، نفر سوم: ۲۰ میلیون ریال و بخش میدانی و محیطی؛ نفر اول: ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم: ۲۰میلیون ریال و نفر سوم: ۱۰میلیون ریال است.

آثاری که به موضوع فرزندآوری پرداخته باشند در صورت کسب رتبه برتر هر بخش علاوه بر دریافت جایزه نقدی آن بخش، مبالغ دیگری را نیز به عنوان تقدیر دریافت می‌کنند.

داوری آثار ۱۱ تا ۳۰ دی انجام می‌شود و اعلام برگزیدگان و آئین پایانی جشنواره سوم بهمن در صورت مهیابودن شرایط به صورت حضوری برگزار و در غیر این صورت برگزیدگان از طریق رسانه‌ها معرفی می‌شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۸۸۵۵۴۰۱۸- ۰۲۱ و یا ۰۹۹۰۲۷۵۱۶۷ تماس بگیرند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار