موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
239199
۱۹ مرداد ۱۴۰۰

برنامه سازمان تیلیغات اسلامی، رشد هیئت‌های دانش‌آموزی است

رئیس سازمان مدارس صدرا با اشاره به تولید محتوای رسانه‌ای جهت بهره‌مندی کودکان و نوجوانان، گفت: هویت‌بخشی و رشد فعالیتی و محتوایی هیئات دانش‌آموزی از جمله برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گزارش کودک پرس ،حجت‌الاسلام حامد تقدیری، رئیس سازمان مدارس صدرا و مسئول کارگروه کودک و نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی به تشریح برنامه‌های ماه محرم پرداخت. ایشان تولید محتوای رسانه‌ای جهت بهره‌مندی کودکان و نوجوانان در قالب‌های کلیپ، موشن‌گرافی، پادکست، محتوای مکتوب را از جمله تولیدات این مجموعه خواند و افزود که این محتوا در سایت توان+ به نشانی tavan-plus.ir قابل دسترسی علاقه مندان و هیئات است.

رئیس سازمان مدارس صدرا ایجاد و گسترش هیئات دانش آموزی در مدارس صدرا و و تقویت و تعالی هیئات دانش آموزی کشور را از اهداف این کارگروه دانست. در این راستا با همکاری اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان، هیئت‌های دانش اموزی در مدارس صدرا تأسیس شده است و چگونگی فعالیت این هیئات در اجلاس مدیران مدارس صدرا از سوی دبیرشهرکرد اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان جناب آقای جهانبازی تبیین شده است. ایشان افزودند بر آن هستیم اولین همایش مدیران هیئات دانش‌آموزی کشور را به صورت مجازی با همکاری اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان برگزار نماییم. هویت بخشی و رشد فعالیتی و محتوایی هیئات دانش آموزی از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی می باشد.

حجت‌الاسلام تقدیری در پایان گفت: انتشار کتاب «کربلا به روایت دیگر» به قلم حجت‌الاسلام محمدرضا جوان آراسته با مشارکت کارگروه کتاب و انتشارات سوره مهر صورت پذیرفته است و در نثری روان به معرفی حادثه کربلا و افراد حاضر در این واقعه برای نوجوانان می پردازد که علاقه مندان می توانند این کتاب را با ۲۰ درصد تخفیف با کد تخفیف (sadra۲) از انتشارات سوره مهر تهیه نمایند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار