موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
239018
۱۱ مرداد ۱۴۰۰

طراحی ساعت هوشمند مخصوص کودکان توسط هواوی

هواوی واچ ۴ پرو مخصوص کودکان با نمایشگر ۱.۴۱ اینچی امولد، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با قابلیت برقراری تماس صوتی و پشتیبانی از دستیار هوشمند، یکی از محصولات کودک محور است که با هدف کاربردهای آموزشی و ایمنی به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،هواوی واچ ۴ پرو مخصوص کودکان با نمایشگر ۱.۴۱ اینچی امولد، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با قابلیت برقراری تماس صوتی و پشتیبانی از دستیار هوشمند، یکی از محصولات کودک محور است که با هدف کاربردهای آموزشی و ایمنی به بازار عرضه می‌شود.

گجت پوشیدنی جدید مخصوص کودکان هواوی دارای یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است. ظرفیت باتری ساعت هوشمند جدید هواوی ۸۰۰ میلی آمپر ساعت است. با استفاده از فناوری شارژ سریع، ۵۰ درصد ظرفیت کلی باتری این محصول در عرض ۲۰ دقیقه به اندازه ۵۰ درصد شارژ می‌شود.

هواوی واچ ۴ پرو مخصوص کودکان در دو ترکیب رنگ آبی و صورتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و وزنی برابر با ۵۷.۵ گرم دارد. ابعاد آن نیز ۱۴.۵۵ در ۴۱ در ۵۳ میلی‌متر است. این ساعت هوشمند هواوی مجهز به ماژول GPS داخلی است که می‌تواند موقعیت مکانی کودکان را مشخص کند. همچنین امکان ردیابی برخی فعالیت‌های ورزشی را در اختیار کودکان قرار می دهد.

بند این ساعت هوشمند به شکل طراحی شده که کودکان به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند و احساس راحتی داشته باشند. جنس بند این ساعت هوشمند سیلیکونی است.

همچنین گجت پوشیدنی مخصوص کودکان هواوی از اتصال به WLAN، بلوتوث و شبکه‌های ارتباطی پشتیبانی می‌کند. این محصول علاوه بر امکان برقراری تماس تصویری، امکان کار کردن با دستیار هوشمند صوتی را نیز برای کودکان فراهم کرده و در برابر نفوذ آب نیز مقاوم است.

ساعت هوشمند مخصوص کودکان هواوی واچ ۴ پرو از ۸ شهریور ماه ۱۴۰۰ برابر با ۳۰ آگوست با قیمت پایه ۱۵۴ دلار در دو ترکیب رنگ ذکر شده آبی و صورتی در بازار چین عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی آن منتشر نشده است و انتظار نمی‌رود هواوی گجت پوشیدنی جدید مخصوص کودکان خود را در بازارهای خارج از چین عرضه کند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار