موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
239003
۱۱ مرداد ۱۴۰۰

ارائه واکسن سینوفارم به کودکان ۳ تا ۱۷ ساله در امارات

امارات متحده عربی ارائه واکسن کرونای شرکت چینی سینوفارم را به کودکان ۳ تا ۱۷ ساله آغاز می‌کند.

به گزارش کودک پرس ،به نقل از رویترز دولت امارات روز دوشنبه در حساب توئیتریش از قول وزارت بهداشت این کشور نوشت این تصمیم پس از کارآزمایی‌های بالینی و ارزیابی‌های گسترده گرفته شده است، اما جزئیاتی در این باره ارائه نکرد. مقامات امارات در ماه ژوئن (خرداد) گفته بودند در این کارآزمایی بالینی پاسخ ایمنی ۹۰۰ کودک به زیر نظر قرار دارد.

امارات که قبلا واکسن فایزر-بیونتک را به کودکان ۱۲ تا ۱۵ ساله در این کشور ارائه کرده است، یکی از بالاترین میزان‌های واکسیناسیون کرونا در جهان را دارد.

وزارت بهداشت امارات روز یکشنبه اعلام کرد که ۷۸.۹۵ درصد از جمعیت حدود ۹ میلیون نفری این کشور دست کم یک دوز واکسن را دریافت کرده‌اند و ۷۰.۵۷ درصد آنها کاملا واکسینه شده‌اند.

امارات که کانون گردشگری و دادستد منطقه‌ای است، روز یکشبنه ۱۵۱۹ مورد جدید عفونت کروناویروس ثبت کرد و رقم کلی عفونت‌ها در این کشور به ۶۸۲۳۷۷ مورد شامل ۱۹۵۱ مرگ ناشی از آن رسید.

امارات کارآزمایی‌های بالینی مرحله سوم واکسن کرونای تولیدشده بوسیله شرکت داروسازی دولتی چینی (سینوفارم) را هدایت کرد و تولدی این واکسن را بر اساس پروژه مشترکی میان شرکت سینوفارم و شرکت فناوری Group 42 در ابوظبی هم آغاز کرده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار