238879
۰۶ مرداد ۱۴۰۰

انتشار کتاب کودک من روی دستم می‌ایستم

کتاب تصویری «من روی دستم می‌ایستم» نوشته علی خدایی برای کودکان منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ،این کتاب که با طراحی و تصویرگری علی خدایی به چاپ رسیده، اثری است تصویری و بدون کلمه، که با الهام از داستان فیل در تاریکی مثنوی معنوی طراحی شده است و سعی دارد که روایتی را از طریق تصاویر شرح و بسط دهد.

کتاب «من روی دستم می‌ایستم» در ۲۸ صفحه تمام‌رنگی با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه و به قیمت ۱۵هزار تومان برای گروه سنی بالاتر از ۴ سال در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

در معرفی کانون از کتاب‌های تصویری آمده است: مهم‌ترین کارکرد کتاب‌های تصویری بدون کلمه این است که می‌توانند جنبه‌ مهمی از هنرهای تصویری تجسمی را به نمایش بگذارند و بیننده با نشانه‌های دیداری ساده و پیچیده‌ای روبه‌رو می‌شود که سعی می‌کند معنای آن‌ها را کشف کند و به یک روایت و داستان برسد.

براساس نوشته‌ پدیدآورندگان آثار تصویری، کتاب‌های تصویری بدون کلمه، تنها در تعامل با مخاطب معنا پیدا می‌کنند و کارکرد آن‌ها به مخاطب وابسته است، بنابراین می‌توان این کتاب‌ها را مشارکتی و تعاملی نامید.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب و سایر آثار فرهنگی کانون را از مراکز عرضه‌ محصولات این مجموعه در سراسر کشور و فروشگاه اینترنتی کانون به نشانی shop.kpf.ir خریداری کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار