موقعیت فعلی شما : خانه/کانون پرورش فکری
238876
۰۵ مرداد ۱۴۰۰

معرفی برگزیدگان نخستین مهرواره‌ی ادبی « به رنگ صدف»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌ خوزستان برگزیدگان نخستین مهرواره‌ی ادبی «به رنگ صدف » را دو بخش شعر و داستان معرفی کرد.

به گزارش کودک پرس ،نفرات برگزیده‌ی نخستین مهرواره‌ی ادبی «به رنگ صدف» از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان معرفی شدند.

بر اساس بیانیه‌ی هیئت‌داوران این مهرواره، در بخش شعر، کوثر روشنایی از مرکز گتوند به مربیگری سکینه ظهراب‌زاده، سارا شریفی‌راد از بندرامام خمینی (ره) به مربیگری لیلا سپهری و آرمیتا آسترکی از مجتمع فرهنگی هنری اهواز به مربیگری ثریا عبدی، موفق به کسب مقام برگزیده شدند.

در بخش داستان این مهرواره نیز سوفیا رضایی از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۲ اهواز به مربیگری طیبه پوربصیری و خدیجه عادل‌فر از کانون گتوند به مربیگری سکینه ظهراب‌زاده، عناوین برگزیده‌ی این مهرواره را از آن خود کردند.

گفتنی است: داوری این مهرواره را سکینه ظهراب‌زاده در بخش شعر و طیبه پوربصیری در بخش داستان، هر دو از مربیان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به عهده داشتند.

بنا بر اعلام واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان فراخوان نخستین مهرواره‌ی ادبی «به رنگ صدف» در تیرماه ۱۴۰۰ به مناسبت روز عفاف و حجاب در دو بخش شعر و داستان ویژه‌ی اعضای ادبی مراکز کانون سراسر استان منتشر شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار