موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
238848
۰۴ مرداد ۱۴۰۰

یک کودک 12 ساله از ارزهای دیجیتال، درامد 160 هزار دلاری کسب کرد

در هفته گذشته، یک نوجوان 12 ساله مجموعه ای از نمادهای اصلی NFT را به قیمت بیش از 160،000 دلار فروخت.

به گزارش کودک پرس ،به نقل از دیکریپت، این مجموعه NFT شامل نهنگ های عجیب و غریب است. مجموعه ای از آیکون های نهنگ پیکسلی با الهام از یک تصویر سهام که سازنده آن کودکی به نام بنیامین احمد(Benyamin Ahmed) است. او اهل حومه لندن است که آن را “کوچک ، عجیب و کسل کننده” توصیف کرده است.

احمد گفت: “من به فضای NFT علاقه مند شدم، زیرا در ابتدا آن را به عنوان یک موضوع منعطف و جالب اینترنتی شناختم.” پس از ساختن نمادی به نشانه احترام به سبک هنری مجموعه های اولیه و محبوب NFT مانند CryptoPunks و Bored Ape Yacht Club، تصمیم گرفت مجموعه خودش را بسازد.

عمران (Imran)، پدر احمد، به عنوان یک توسعه دهنده وب در یک سازمان خدمات مالی کار می کند. وی بنیامین و برادرش را در 5 یا 6 سالگی با HTML و CSS آشنا کرد. اخیراً، این دو برادر روی مهارت های خود در یک بستر برنامه نویسی آنلاین به نام Codewars کار می کنند.

نهنگ های عجیب و غریب زمانی شروع شد که یکی از توسعه دهندگان پروژه NFT دیگری به نام Boring Bananas، برای احمد یک اسکریپت Python، با بستری آماده و خالی، ارسال کرد تا تصاویر طبقه بندی شده خود را ایجاد کند .

پدرش او را طی فرآیند کسب آمادگی برای ساخت مجموعه های شخصی وی همراهی کرد. پدر احمد می گوید : “من به او گفتم ،ببین، تو باید نام متغیرها را در اینجا جایگزین کنی، بنابراین در جاهایی که آنها موز، زمینه و چیزهای دیگری دارند را باید با ایده های خودت جایگزین کنی. “

با دریافت کمکی هوشمندانه از تیم Boring Bananas، نهنگ های عجیب و غریب فراگیر شد و احمد 80 ETH را در حدود 9 ساعت بدست آورد. وی افزود: “من همچنین از حق امتیازم در OpenSea درآمد کسب کرده ام.” “هر وقت کسی یک نهنگ بخرد، 2.5٪ از مبلغی که بدست می آید، دریافت می کنم.”

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار