موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
238753
۰۲ مرداد ۱۴۰۰

تهران | برخورد پلیس با باند‌های به‌کارگیری کودکان کار

سردار رحیمی با اشاره به برخورد پلیس با باندهای به‌کارگیری کودکان کار در تهران گفت: شناسایی‌ این باندها ادامه دارد و در آینده با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ،سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره فعالیت باندهای قاچاق کودکان کار در تهران، اظهار داشت: گروه‌ها و باندهایی هستند که هر روز کودکان کار را بر سر چهارراه‌ها و خیابان‌های پایتخت قرار می‌دهند و شب‌ها آن‌ها را جمع‌آوری می‌کنند.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته برخی از این باندها شناسایی و با سرشبکه‌های آن‌ها برخورد شده است؛ این شناسایی‌ها ادامه دارد و در آینده با این باندها برخورد جدی خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: کسانی که بر سر چهارراه‌ها و خیابان‌های تهران کار می‌کنند را نباید کودکان کار نامید، این‌ کودکان مستعمره این باندها هستند و ره‌توشه تلاش این کودکان را سرشبکه‌ها و روسای این باندها به جیب خودشان می‌زنند.

سردار رحیمی در ادامه درباره موضوع سگ‌گردانی نیز عنوان کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظایف قانونی که بر عهده دارد، عمل می‌کند؛ با جوسازی برخی‌ها علیه پلیس در این خصوص ما کوتاه نخواهیم آمد و کارمان را بر اساس قانون انجام می‌دهیم.

وی با بیان این‌که سگ‌گردانی باعث مزاحمت برای شهروندان در معابر، پارک‌ها و ساختمان‌ها شده است، گفت: در این‌خصوص روزانه ده‌ها تماس با پلیس انجام می‌شود و ما وظیفه داریم در این زمینه عمل کنیم و تلاش ما این است که برخوردی محترمانه داشته باشیم.

رئیس پلیس پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: ما برابر قانون عمل می‌کنیم و قانونی در حوزه حیوان‌گردانی نداریم؛ در اروپا هم قوانین بسیار سختی در حوزه نگهداری و حمل سگ دارند و اگر از آن عبور کنند، جریمه‌های بسیار سنگینی دارد.

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار