موقعیت فعلی شما : خانه/کانون پرورش فکری
238689
۲۹ تیر ۱۴۰۰

ضرورت به‌روز بودن متولیان کانون برای جذب نسل جدید به فعالیت‌های فرهنگی و هنری

فاطمه زهرا گرایلی با تأکید بر اینکه کار کردن در کانون باعث می‌شود مربیان و مسئولان همواره به‌روز باشند و سطح سواد و مطالعه خود را افزایش دهند، گفت: باید خودمان را با نوجوانان امروز وفق بدهیم تا بتوانیم آن‌ها را جذب فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون کنیم.

به گزارش کودک پرس ،گرایلی با اشاره به اینکه مرکز شماره ۷ کانون در خیابان امامزاده ابراهیم، جنب کارگاه مترو، داخل فضای سبز دایر شده اظهار کرد: این مرکز یکی از مراکز فعال و پویای کانون پرورش فکری قم است و اعضای نوجوان آن در رشته‌هایی مانند پژوهش، نمایش و سرود رتبه‌های کشوری را کسب کرده‌اند.
وی ادامه داد: در حال حاضر نیز این مرکز دوره‌های خوبی در رشته‌های نقاشی، سفال و خوشنویسی را برگزار می‌کند که مورد استقبال اعضا نیز قرارگرفته است و فعالیت‌های دیگر ازجمله دوره آموزشی چرتکه و شطرنج نیز مخاطبان خوبی را به خود جذب کرده‌اند.
مسئول مرکز شماره هفت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته علیرغم محدودیت‌های ناشی از کرونا ۳۰ نفر عضو مرکز شدند، ابراز کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و همفکری، همکاری و تلاش همکارانم امیدواریم به تعداد کارگاه‌های مرکز افزوده‌شده و همچنین ثبت‌نام عضویت هم چندین برابر شود تا کودکان و نوجوانان بیشتری بتوانند در محیط امن کانون حاضرشده، کتاب بخوانند و از کارگاه آموزشی تخصصی نیز بهره‌مند شوند.
گرایلی بابیان اینکه از سال ۸۵ به عضویت کانون درآمده و امروز به‌عنوان مسئول مرکز در حال خدمت به کودکان و نوجوانان قمی است، گفت: کار کردن در محیط کانون بسیار جذاب است؛ چراکه دنیای کودکان، دنیایی پاک و بی‌آلایش است که حتی ما بزرگ‌ترها می‌توانیم از آن درس بگیریم.
وی با تأکید بر اینکه کار کردن در چنین محیطی باعث می‌شود مربیان و مسئولان همواره به‌روز باشند و سطح سواد و مطالعه خود را افزایش دهند، اظهار کرد: باید خودمان را با نوجوانان امروز وفق بدهیم تا بتوانیم آن‌ها را جذب فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون کنیم.
مسئول مرکز شماره هفت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در پایان بابیان اینکه خدمت به این نسل به‌ویژه در منطقه محروم و کمتر برخورداری که مرکز ما در آن واقع‌شده برای بنده و همکارانم بسیار جذاب و شیرین است، خاطرنشان کرد: امیدواریم تمام این فعالیت‌ها و تلاش‌ها به ساختن فردایی بهتر برای آینده‌سازان این کشور منتهی شود.

علاقه‌مندان در صورت نیاز به آگاهی بیشتر می‌توانند با شماره‌  ۳۲۱۹۸-۰۲۵ و ۳۸۸۴۸۲۰۰ و  آدرس اینستاگرام kanoonparvareshqom@وهمچنین www.kanoonnews.ir/news ویا qom.kpf.ir  مراجعه بفرمایید.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار