238624
۲۸ تیر ۱۴۰۰

انتشار کتاب «شب های شیرین»

کتاب ” شب‌های شیرین ” مجموعه قصه‌های کودکانه در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ،آقای محمد میرکیانی نویسنده این کتاب گفت: این کتاب اثری است که به منظور آموزش قصه گویی و قصه گفتن برای خردسالان در پیش از خواب طراحی شده است.
وی افزود: در این کتاب ۱۱۱ قصه با فضای قصه گویی منتشر شده است. خانم سیمین شهروان تصاویر متن و آقای محمد حسین صلواتیان طرح جلد این کتاب را تصویرگری کرده است.
آقای میرکیانی گفت:کتاب شب‌های شیرین برای همه خردسالان و حتی نوجوانانی که دوست دارند در آینده قصه گویی را دنبال کنند مفید است.
نویسنده کتاب شب‌های شیرین در این اثر با بهره‌گیری از تجربه‌های خود در زمینه‌ی قصه‌گویی در صدا و سیما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش این کتاب را تألیف کرده است.
این کتاب برای اولیا، مربیان و پژوهش‌گران مناسب است و نویسنده در بخشی از مقدمه آن خطاب به پدران، مادران، و آموزگاران آورده است: شنیدن قصه یکی از نیاز‌های همیشگی خردسالان و کودکان است. کمتر کودکی را می‌توان یافت که دوست نداشته باشد شب‌های شیرین زندگی را با شنیدن قصه‌ای از زبان پدر، مادر و بزرگ‌تر دیگری سپری کند.
چاپ نخست کتاب «شب‌های شیرین» برای گروه سنی «اولیا و مربیان» در ۴۴۴ صفحه با شمارگان ۲ هزار و۵۰۰ نسخه و قیمت ۵۰ هزار تومان به چاپ رسیده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار