موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/استانها
238524
۲۷ تیر ۱۴۰۰

هرمزگان | آموزش ۱۰۰ ساعته ویژه کودکان دو زبانه و بازمانده از تحصیل برگزار می شود

در راستای کاهش افت تحصیلی، نرخ تکرار پایه و ایجاد فرصت عادلانه آموزشی؛ ۱۰۰ ساعت آموزش ویژه کودکان دو زبانه و بازمانده از تحصیل، در استان هرمزگان برگزار می شود.

به گزارش کودک پرس ، کودکانی که به هر دلیلی در طول سال تحصیلی موفق به آموزش های پیش از دبستان نشده اند با مشارکت اولیا از طریق فضای مجازی آماده ورود پایه اول خواهند شد.

 آموزش مهارت های «گوش دادن»، «سخن گفتن»، «آمادگی برای خواندن و نوشتن» با تأکید ویژه بر مهارت تفکر، تثبیت و تقویت هویت کودکان ایران اسلامی، با رویکرد وحدت و انسجام ملی از طریق تسلط نسبی به زبان معیار، نهادینه کردن آداب، ارزش‌ها و مهارت‌های زندگی از جمله آموزش هایی هستند که کودکان در دوره پیش دبستانی آموزش می بینند.

برگزاری کلاس های آمادگی برای کودکان بازمانده از دوره یک ساله پیش دبستانی در دو زمان بهار و تابستان 1400 از سوی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد تا نسبت به پوشش حداکثری و ارائه خدمات تربیتی پیش دبستانی به شیوه حضوری، مجازی و ترکیبی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و تصمیمات ستاد ملی کرونا اقدام شود.

هدف از برگزاری این دوره کاهش افت تحصیلی و نرخ تکرار پایه در دوران تحصیل است و از این طریق فرصت عادلانه آموزشی برای کودکان نا برخوردار و دارای زبان یا گویش غیرفارسی فراهم می شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار