موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
238497
۲۶ تیر ۱۴۰۰

معرفی نامزدهای جایزه ویژه آذر یزدی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از انتخاب ۱۲ نامزد نهایی اولین جشنواره ملی بازآفرینی متون کلاسیک ادب فارسی کودک و نوجوان جایزه ویژه آذریزدی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،«مجید جوادیان زاده» در این خصوص خاطرنشان کرد: این جشنواره که با هدف شناسایی و معرفی آثار برتر، حمایت و تشویق نویسندگان کودک و نوجوان و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ بازآفرینی و بازنویسی از متون کلاسیک ادب فارسی برگزار می‌شود، کتاب‌های چاپ شده از سال ۹۴ تا ۹۸ مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی گفت: پس از بررسی نهایی، ۱۲ کتاب به عنوان نامزد جشنواره از سوی هیات داوران انتخاب شد که متعاقبا زمان برگزاری اختتامیه و معرفی آثار برتر اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: مجموعه ماجراهای نارگل، ترنجون، خاله پیرزن،مجموعه یک قصه و دوقصه(یک گرگ و سه بزغاله/حسنی و ننه حسنی و دویست و بیست و چهار سیب برای عروسی)، اپوش دیو، آرش کمان دار، خاله نگار و دختر گل‌ها، برف و آفتاب، موش و گربه و باقی دوستانا، پتش خوارگر، مجموعه ماجرای موش کوچولو ورستم کوی فردوسی، نامزدهای جایزه ویژه آذر یزدی معرفی شده اند.

جوادیان زاده تصریح کرد: بابک صابری، سعیدحسام پور،اسدالله شکرانه، مریم محمدخانی و فروغ الزمان جمالی، داوری جشنواره بازآفرینی متون کلاسیک ادب فارسی ویژه پیر نیک‌اندیش «مهدی آذر یزدی» را برعهده داشتند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار