موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
238480
۲۶ تیر ۱۴۰۰

نقش اساسی ستاد راهبردی عفاف و حجاب در آموزش و تولید محصولات فرهنگی کودکان

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملانوری با اشاره به لزوم بررسی دلایل و عوامل بدحجابی در کشور، گفت: ارکان حوزوی می‌توانند در ابعاد پژوهش‌های تعلیم و تربیت کودک، آموزش مربیان مهدهای کودک و همچنین در زمینه تولید کتاب و اسباب بازی برای کودکان نقش داشته باشند.

به گزارش کودک پرس ،حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملانوری با اشاره به فعالیت سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، گفت: این سازمان برای تربیت دوره کودکی از زمان تولد تا ورود به دبستان با تمرکز روی خانواده برای آماده‌سازی کودکان در ورود به نظام آموزش و پرورش برنامه ریزی می‌کند و و ارکان حوزوی می‌توانند بیشترین نقش را در این سازمان ایفا کنند.

عضو ستاد مردمی عفاف و حجاب تأکید کرد: شخصیت افراد از دوره نوجوانی شکل می‌گیرد و ما باید از دوران کودکی در حوزه عفاف و حجاب فعالیت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملانوری با اشاره به فعالیت حوزه‌های علمیه و طلاب در رشته‌های تعلیم و تربیت کودک و نوجوان، عنوان کرد: ارکان حوزوی می‌توانند در ابعاد پژوهش‌های تعلیم و تربیت کودک، آموزش مربیان مهدهای کودک و همچنین در زمینه تولید کتاب و اسباب بازی برای کودکان نقش داشته باشند.

وی با بیان اینکه ستاد راهبری عفاف و حجاب  می‌تواند در پژوهش‌ها، آموزش‌ها و تولید محصولات فرهنگی کودکان نقش داشته باشد؛ گفت: ستاد عفاف و حجاب می‌تواند در زمینه دوره ابتدایی و کودکی سرمایه‌گذاری کند و نقش‌آفرین باشد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در ادامه به لزوم ساماندهی کارشناسان مذهبی خانم و معرفی آنان به صدا و سیما تأکید کرد و در پایان به نوع کلیپ‌های تبلیغاتی باشگاه‌های بانوان برای جذب مشتری انتقاد کرد و خواستار واکنش نسبت به این فیلم‌های تبلیغاتی شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار