موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/سازمان بهزیستی
238429
۲۴ تیر ۱۴۰۰

ایلام | شناسایی ۳۰۰ کودک کار

همتی گفت: از سال ۹۶ تاکنون حدود ۳۰۰ کودک کار در ایلام شناسایی شده است.

به گزارش کودک پرس ،زهرا همتی مدیرکل بهزیستی استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بهزیستی که در فضای مجازی برگزار شد، گفت: از سال ۹۶ تاکنون حدود ۳۰۰ کودک کار در ایلام شناسایی شده که ۸۳ نفر از این تعداد مربوط به سال گذشته است.

او ادامه داد: تحصیل و هویت این افراد مهمترین دغدغه سازمان بهزیستی بوده که در این راستا گام‌های مثبتی برداشته شده است.

همتی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های توانمند سازی معلولان ایجاد اشتغال برای مددجویان است، افزود: در این راستا سال گذشته مبلغ ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات با سقف ۵۰۰ میلیون ریال برای ۸۸۴ نفر تحت پوشش این سازمان پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی ایلام ادامه داد: در حال حاضر ۱۶ هزار و ۳۱۴ خانوار تحت پوشش بهزیستی در ایلام فاقد مسکن هستند که از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ خانوار پشت نوبت دریافت مسکن قرار دارند.

او مطرح کرد: همچنین ۲۰ هزار و ۸۸۰ خانوار معادل ۴۲ هزار و ۲۸۷ نفر مددجو تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند که از این تعداد ۳۱ هزار و ۳۴۶ نفر مستمری دریافت می‌کنند.

همتی بیان کرد: در طول سال گذشته ۲۹۸ واحد مسکونی احداث، ۷۳ میلیارد ریال مشارکت مردمی جذب و بیش از ۱۷ میلیارد ریال وسایل توانبخشی بین افراد دارای معلولیت و سالمند توزیع شده است.

او با بیان اینکه ۱۰۰ درصد افراد مراکز توانبخشی سازمان بهزیستی استان در برابر کرونا واکسینه شده‌اند، افزود: ۳۳۵ نفر از افراد سالمند و معلول که در مراکز تحت پوشش اقامت دارند نیز واکسینه و دوز دوم این واکسن را نیز دریافت کرده‌اند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار