موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل/فرهنگ و رسانه
238400
۲۴ تیر ۱۴۰۰

کارتون «ردپای آبی» یک فیلم بلند می‌شود

به گزارش کودک پرس ، ردپای آبی (Blue’s Clues) یک برنامه کودک پربیننده بود که اولین بار ۲۵ سال قبل و در تاریخ ۸ سپتامبر ۱۹۹۶ (شهریور ۱۳۷۵) روی آنتن شبکه نیکلودئون آمریکا رفت و از اوایل دهه ۸۰ از شبکه دو سیما نیز پخش شد. در این برنامه سگی به نام آبی سرنخ‌هایی برای […]

به گزارش کودک پرس ، ردپای آبی (Blue’s Clues) یک برنامه کودک پربیننده بود که اولین بار ۲۵ سال قبل و در تاریخ ۸ سپتامبر ۱۹۹۶ (شهریور ۱۳۷۵) روی آنتن شبکه نیکلودئون آمریکا رفت و از اوایل دهه ۸۰ از شبکه دو سیما نیز پخش شد.

در این برنامه سگی به نام آبی سرنخ‌هایی برای مجری برنامه، استیو، به جا می‌گذاشت تا او را به جواب معماهای طرح شده برساند. این برنامه که سری دوم آن از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ با حضور یک مجری جدید به نام جاش ساخته و پخش شد، به بچه‌ها یاد می‌داد چطور فکر کنند و به نتایج منطقی برسند.

حالا به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، شبکه نیکلودئون در نظر دارد به مناسبت ۲۵ سالگی ردپای آبی، یک فیلم بلند با حضور بازیگران سری دوم آن بسازد؛ این فیلم که ساخت آن همین تابستان آغار می‌شود، ماجراهای جاش و آبی را دنبال می‌کند که برای تست بازیگری در یک تئاتر موزیکال به نیویورک سفر می‌کنند.

به گفته سخنگوی شبکه نیکلودئون، هنوز تاریخ تکمیل و نمایش این فیلم مشخص نیست.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار