238384
۲۴ تیر ۱۴۰۰

برنامه «لوبیا فردا زود بیا» گلچینی از برنامه‌ها و تجربه‌های عمو قناد است

به گزارش کودک پرس ، مجید قناد که مدتی است در شبکه‌هایی مثل جام جم فعالیت می‌کند، می‌گوید فرقی نمی‌کند برای کدام شبکه کار کند، مهم سرگرمی بچه‌هاست. او همچنین تاکید می‌کند که شایعه بیمار شدنش صحت نداشت؛ حالش خوب است و مشغول فعالیت است. مجید قناد ـ مجری کودک تلویزیون ـ  با رد شایعه […]

به گزارش کودک پرس ، مجید قناد که مدتی است در شبکه‌هایی مثل جام جم فعالیت می‌کند، می‌گوید فرقی نمی‌کند برای کدام شبکه کار کند، مهم سرگرمی بچه‌هاست. او همچنین تاکید می‌کند که شایعه بیمار شدنش صحت نداشت؛ حالش خوب است و مشغول فعالیت است.

مجید قناد ـ مجری کودک تلویزیون ـ  با رد شایعه بیمار شدنش و ابتلایش به کرونا که چندی قبل مطرح شده بود، توضیح داد: بسیاری با من تماس گرفته‌اند و نگران شده بودند. می‌خواهم بگویم من حالم خوب است و مریض نیستم و برای تمام بیماران آرزوی سلامتی دارم.

او افزود: متاسفانه کسانی هستند که این شایعات را پخش می‌کنند و اصلا قشنگ نیست؛ از نظر وجدانی باید ببینند چرا می‌خواهند با خبر بد جلب توجه کنند؟ چرا با خبر خوب این کار را نمی‌کنند، حتی به دروغ؟! در این شرایط که همه نگران آب و هوا و بچه‌های سیستان و بلوچستان هستیم، چرا باید با خبر بد مردم را نگران کنیم؟ نمی‌دانم به دنبال چه چیزی هستند و به چه قیمتی.

قناد که از مجریان پیشکسوت کودک و نوجوان تلویزیون است، در ادامه درباره برنامه‌اش، «لوبیا فردا زود بیا» که چندی پیش مجری طرحش، حمید علیزاده بر اثر ابتلا به کرونا از دنیا رفت، عنوان کرد: پخش این برنامه همچنان ادامه دارد و خودم تهیه کنندگی و کارگردانی آن را بر عهد دارم. «لوبیا فردا زودبیا» جمعه‌ها ساعت ۱۵:۱۵ از شبکه آموزش پخش می‌شود. او یادآور شد که برنامه «فرزندان ایران» را هم برای شبکه جام جم دارم.

برنامه «لوبیا فردا زود بیا» گلچین و ترکیبی از برنامه‌ها و تجربه‌های گذشته عمو قناد است؛ به اضافه برنامه‌هایی جدید که شامل گفتمان، شعر، موسیقی، مسابقه و نمایش عروسکی مثل مسابقه «گل گفتی آی گل گفتی» است.

قناد در پایان در پاسخ به اینکه چرا دیگر در گروه کودک شبکه دو سیما فعالیت نمی‌کند و آیا درخواستی در این زمینه داشته است؟ گفت: شاید نیازی برای برای این درخواست نداشته‌اند ولی فرقی نمی‌کند همه جزو یک خانواده هستیم. چه من و چه همکارانم فعالیت کنیم مهم این است که بچه‌ها باید سرگرم شوند.

منبع:ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار