238370
۲۴ تیر ۱۴۰۰

بخش شیمی درمانی بیمارستان شفا به دست سه کودک مبتلا به سرطان افتتاح شد

به گزارش کودک پرس ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر لزوم فراهم شدن بستر ارائه خدمات آسان‌تر به بیماران مبتلا به بیماری‌های خون و سرطان تاکید کرد. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در آیین افتتاح بخش شیمی درمانی، آزمایشگاه و بخش اداری بیمارستان شفا که روز ۲۳ تیرماه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار […]

به گزارش کودک پرس ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر لزوم فراهم شدن بستر ارائه خدمات آسان‌تر به بیماران مبتلا به بیماری‌های خون و سرطان تاکید کرد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در آیین افتتاح بخش شیمی درمانی، آزمایشگاه و بخش اداری بیمارستان شفا که روز ۲۳ تیرماه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود پنج سال فعالیت درمانی بیمارستان شفا تنها در محدوده درمانگاه و بخش پیوند مغز و استخوان انجام می‌شد اما با همت مدیریت جدید بیمارستان شفا، حمایت خیرین خوب خوزستانی به ویژه آقای خباز و دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بخش‌هایی که امکان ارائه خدمات سرپایی دارند احیا شدند.

وی افزود: بخش سرپایی شیمی درمانی و آزمایشگاه جامع بیماران مبتلا به سرطان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شده است. بخش درمانگاهی این بیمارستان نیز در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در حال ارائه خدمات در حوزه بیماری‌های خون و سرطان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: امیدواریم این حرکت رو به جلو ادامه پیدا کند و بستر برای ارائه خدمات آسان‌تر به بیماران مبتلا به بیماری‌های خون و سرطان فراهم شود.

ابول‌نژادیان بیان کرد: مشکل عمده کنونی این بیماران، تامین داروی شیمی درمانی است که از داروخانه‌های خارج از بیمارستان تامین می‌شود که زمان‌بر است. در تلاش هستیم تا این مشکل در حوزه بیمارستان حل شود و خدمات جامع‌تر و کامل‌تر به این بیماران ارائه شود.

وی گفت: از مسئولان بیمارستان شفا بابت احیای این بخش‌ها به منظور ارائه خدمات به بیماران تا زمان احداث بیمارستان جایگزین بیمارستان شفا، تشکر می‌کنم. از خیرانی که بی‌ادعا در کنار این مجموعه تلاش‌های زیادی کردند نیز تقدیر می‌کنم.

در این مراسم، بخش شیمی درمانی سرپایی، آزمایشگاه و بهسازی سایت اداری بیمارستان شفا به دست سه کودک مبتلا به سرطان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار