موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
238281
۲۳ تیر ۱۴۰۰

بازگشایی مدارس منوط به وضعیت واکسیناسیون و کرونا در شهریور

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز گفت: هم والدین و هم کادر آموزشی دوست دارند که فرزندانشان در محیط مدرسه آموزش ببینند ولی این امر منوط به وضعیت واکسیناسیون و شرایط شیوع بیماری در دو ماه آینده است.

به گزارش کودک پرس ،یونس جاوید نسب در پاسخ به اینکه آیا والدین برای ثبت نام فرزندان خود در مقطع پیش دبستانی باید شهریه پرداخت کنند، اظهار کرد: هیچ پیش دبستانی دولتی در استان وجود ندارد و والدین برای ثبت نام فرزند خود در این پایه باید شهریه پرداخت کنند.

وی توضیح داد: البته برخی از مدارس دولتی از طریق مزایده بخشی از فضای مازاد خود را برای پذیرش در این پایه اجاره می‌دهند ولی نباید تصور شود چون مدرسه دولتی است، والدین  اجباری به پرداخت هزینه ندارند.

این مسئول اضافه کرد: هزینه‌ای که والدین برای ثبت نام فرزند خود در پیش دبستانی مدارس دولتی پرداخت می‌کنند بسیار کمتر از مدارس غیرانتفاعی است.

جاوید نسب ادامه داد: با توجه به اینکه دانش آموزان برای کلاس اول و پیش دبستانی باید سنجش سلامت جسمی و روحی شوند، مدارس از شنبه تا چهارشنبه آماده ثبت نام و ارائه خدمات به آنها هستند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز گفت: والدین برای ثبت نام فرزندان خود در سایر پایه‌های دبستان هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری می‌توانند اقدام کنند که برای روش غیر حضوری می‌توانند روزهای دوشنبه و چهارشنبه به مدرسه مراجعه کنند.

وی در پاسخ به زمزمه‌هایی از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: با توجه به اینکه در موج پنجم کرونا قرار داریم در این خصوص باید منتظر شرایطی که در شهریورماه پیش می‌آید باشیم.

وی افزود: هم والدین و هم کادر آموزشی دوست دارند که فرزندانشان در محیط مدرسه آموزش ببینند ولی این امر منوط به وضعیت واکسیناسیون و شرایط شیوع بیماری در دو ماه آینده است.

جاوید نسب توضیح داد: هیچ چیز به اندازه سلامت دانش آموزان اهمیت نداردو امیدواریم هر چه سریعتر واکسیناسیون عمومی انجام شود تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار