موقعیت فعلی شما : خانه/کانون پرورش فکری
238206
۲۳ تیر ۱۴۰۰

انتصاب معاون فرهنگی کانون پرورش فکری

به گزارش کودک پرس ، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی محمود مروج را به عنوان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب کرد. به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده در این حکم به “تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند محمود مروج” اشاره […]

به گزارش کودک پرس ، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی محمود مروج را به عنوان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب کرد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده در این حکم به “تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند محمود مروج” اشاره و اظهار امیدواری کرده است با “پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و مشارکت و همفکری با معاونت‌ها، واحدهای ستادی، استان‌ها، اندیشمندان، فرهیختگان و دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت کشور برای تحقق اهداف کانون اهتمام ورزد”.

مدیرعامل کانون همچنین در این حکم بر “توجه به فرآیند برنامه‌ها و تصمیم‌ها و بازتعریف شوراهای کارشناسی در ستاد و استان‌ها و جلب مشارکت مربیان، کارشناسان و کارکنان در تمامی برنامه‌های ملی، منطقه‌ای و استانی و آسیب‌شناسی برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی به‌ویژه در زمان شیوع بیماری کرونا و برنامه‌ریزی متناسب با شرایط” تاکید کرده است.

علی‌اکبرزاده از مروج خواسته است بر “مخاطب‌محور قلمداد کردن برنامه‌های معاونت فرهنگی با تأکید و توجه بر برنامه‌های گذشته و مستندسازی و تکمیل برنامه‌های موجود و ارائه برنامه‌های جدید بر اساس اسناد بالادستی و ساماندهی سرمایه‌های انسانی برای ایجاد نشاط کاری مربیان و کارشناسان و دیگر کارکنان و توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های مراکز در سراسر کشور” نیز اهتمام داشته باشد.

مدیرعامل کانون ضمن آرزوی توفیق برای مروج در این مسئولیت بر “کیفیت‌بخشی فعالیت‌های فرهنگی در مجتمع‌ها و مراکز فرهنگی‌هنری ثابت، سیار شهری و روستایی در سراسر کشور با محوریت ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و انس با کتاب، شناسایی استعدادها، رشد خلاقیت، ایجاد فضایی پویا و بانشاط برای مخاطبان، بهره‌مندی از فناوری‌های نوین و ایجاد جذابیت‌های لازم برای کودکان و نوجوانان کشور” تأکید کرده است.

محمود مروج از مدیران باسابقه کانون است که پیش‌تر نیز به عنوان مدیر کانون استان زنجان، مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی، مدیرکل کانون استان البرز و مشاور عالی مدیرعامل در کانون فعالیت داشته است.

مروج با این حکم جایگزین افسون امینی شد که از اردیبهشت ۱۴۰۰ سرپرستی این معاونت را بر عهده داشت.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار