موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل/کودکان خلاق
237860
۲۲ تیر ۱۴۰۰

برگزیده ششمین المپیاد هنری بنیاد بین‌المللی هنر کودک واشنگتن کشور آمریکا

به گزارش کودک پرس ، حسنا اسکندری کودک کبودراهنگی برگزیده ششمین المپیاد هنری بنیاد بین‌المللی هنر کودک واشنگتن کشور آمریکا شد. مادر این هنرمند  با بیان اینکه حسنا در این المپیاد هنری جزو شش هنرمند برگزیده جهان شناخته شده است، اظهار کرد: حسنا در حال حاضر ۱۱ ساله است و زمانی که این نقاشی را […]

به گزارش کودک پرس ، حسنا اسکندری کودک کبودراهنگی برگزیده ششمین المپیاد هنری بنیاد بین‌المللی هنر کودک واشنگتن کشور آمریکا شد.

مادر این هنرمند  با بیان اینکه حسنا در این المپیاد هنری جزو شش هنرمند برگزیده جهان شناخته شده است، اظهار کرد: حسنا در حال حاضر ۱۱ ساله است و زمانی که این نقاشی را برای المپیاد هنری ارسال کرد ۹ سال داشت.

لیلا زارعی با اشاره به اینکه حسنا از پنج سالگی نقاشی می‌کشد و این موفقیت سومین مقام بین‌المللی اوست، ادامه داد: در شش سالگی در مسابقه بنسکای کشور بلغارستان موفق به کسب مقام سوم شد و اخیرا هم در نقاشی با موضوع آب که با همکاری یونیسف برگزار شد رتبه برگزیده را کسب کرد.

وی با بیان اینکه حسنا از خردسالی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، تصریح کرد: موضوع المپیاد بین‌المللی هنر کودک واشنگتن آمریکا “هنر، بازی و ورزش” است که حسنا بازی چوگان ایران را انتخاب و به تصویر کشید.

مادر این کودک هنرمند در ادامه مطرح کرد: حسنا از خردسالی علاقه زیادی به نقاشی داشت و دنیای رنگ‌ها را دوست داشت و به تبع اینکه مربی کانون پرورش فکری کودکان بودم او را در کلاس‌های کانون ثبت نام کردم و همیشه عضو ثابت کلاس‌های نقاشی بود که با همراهی مربی خود توانست به موفقیت‌های بین‌المللی دست پیدا کند.

زارعی با اشاره به اینکه در همه حال همراه حسنا بوده و در ایده‌پردازی، پرداخت‌ها و رنگ‌سازی به او کمک می‌کرده است، بیان کرد: برای مراسم تقدیر از برگزیدگان این المپیاد که هشت مردادماه است دعوتنامه‌ای برای حسنا و والدین او ارسال شده که باید با هزینه‌های شخصی انجام شود و امیدواریم با مساعدت ارگان‌های فرهنگی بتوانیم در این رویداد مهم شرکت کنیم.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار