موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/سازمان بهزیستی
237654
۲۱ تیر ۱۴۰۰

تغییرساعت کاری ادارات و عدم تطبیق فعالیت مهدهای کودک با آن

به گزارش کودک پرس ، معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: ساعات کاری مهدهای کودک باید متناسب با نیاز خانواده‌ها باشد. زهره بختیاری  پیرامون تغییر ساعت کاری ادارات و عدم تطبیق فعالیت مهدهای کودک با آن، اظهار کرد: مهدهای کودک باید تابع شرایط خانواده‌ها و پاسخگوی نیاز آن‌ها باشند بنابراین لازم است ساعات […]

به گزارش کودک پرس ، معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: ساعات کاری مهدهای کودک باید متناسب با نیاز خانواده‌ها باشد.

زهره بختیاری  پیرامون تغییر ساعت کاری ادارات و عدم تطبیق فعالیت مهدهای کودک با آن، اظهار کرد: مهدهای کودک باید تابع شرایط خانواده‌ها و پاسخگوی نیاز آن‌ها باشند بنابراین لازم است ساعات کاری خود را با ساعات کاری ادارات، تطبیق دهند.

بختیاری تصریح کرد: در ایام پاندمی تمام تلاش ما بر این بود که متناسب با نیاز خانواده‌ها به‌ویژه مادران شاغل، ارائه خدمات داشته باشیم اما الان، مهدهای کودک بهزیستی درحال انتقال به آموزش‌وپرورش هستند و از نظر عملکردی ما هیچ نظارتی بر آن‌ها نداریم و از فروردین ۱۴۰۰ هیچ اقدامی برای تمدید و یا اهدای مجوز برای مهدهای کودک در استان، نداریم.

وی ادامه داد: پروسه گذار مهدهای کودک از بهزیستی به آموزش‌وپرورش درحال انجام است و شیوه‌نامه‌ فعالیت مهدهای کودک باید از طرف آموزش‌وپرورش به آن‌ها ابلاغ شود که این کار تا الان انجام نشده است.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار