موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
237639
۲۱ تیر ۱۴۰۰

موفقیت 5 کودک ایرانی در المپیاد هنری آمریکا

به گزارش کودک پرس ، نقاشی‌های پنج عضو هنرمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به دریافت جایزه از ششمین المپیاد هنری بنیاد بین‌المللی هنر کودک واشنگتن کشور آمریکا شد. به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این المپیاد با موضوع «هنر و ورزش‌» در سال ۲۰۲۰ برگزار و از سوی […]

به گزارش کودک پرس ، نقاشی‌های پنج عضو هنرمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به دریافت جایزه از ششمین المپیاد هنری بنیاد بین‌المللی هنر کودک واشنگتن کشور آمریکا شد.

به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این المپیاد با موضوع «هنر و ورزش‌» در سال ۲۰۲۰ برگزار و از سوی کانون ۱۵ اثر به این رقابت ارسال شد.

«سوگل فتاحی» عضو ۱۲ ساله مرکز شماره یک کانون کرمانشاه، «راستین جافری» هشت ساله عضو مرکز شماره سه کانون خرم‌آباد در استان لرستان و «هستی عابدی» ۹ ساله از مرکز کانون شهرستان بوکان در استان آذربایجان غربی موفق به دریافت جایزه ششمین المپیاد هنری بنیاد بین‌المللی هنر کودک واشنگتن کشور آمریکا شدند.

هم‌چنین «علی غلامی» عضو ۱۲ ساله مرکز کانون شهرستان آغاجاری در استان خوزستان و «حُسنا اسکندری» عضو ۹ ساله مرکز شهرستان شیرین‌سو در استان همدان دیگر اعضای هنرمند کانون هستند که از این المپیاد جایزه دریافت کردند.

نقاشی «راستین جافری» ۸ ساله عضو مرکز شماره سه کانون خرم‌آباد در استان لرستان

 

نقاشی «سوگل فتاحی» عضو۱۲ ساله مرکز شماره یک کانون کرمانشاه

 

نقاشی «هستی عابدی» ۹ ساله از مرکز کانون شهرستان بوکان در استان آذربایجان غربی 

 

نقاشی «علی غلامی» عضو۱۲ ساله مرکز کانون شهرستان آغاجاری در استان خوزستان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار