237358
۲۰ تیر ۱۴۰۰

شرکت 1000 کودک و نوجوان در برنامه های کانون پرورش فکری

به گزارش کودک پرس ، کارشناس فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از ثبت‌نام بیش از ۱۰۰۰ کودک و نوجوان در کارگاه‌های حضوری و مجازی تابستانه خبر داد و گفت: عضوگیری در مراکز ۱۰ گانه کانون در سطح استان قم ادامه دارد. کارشناس فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان […]

به گزارش کودک پرس ، کارشناس فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از ثبت‌نام بیش از ۱۰۰۰ کودک و نوجوان در کارگاه‌های حضوری و مجازی تابستانه خبر داد و گفت: عضوگیری در مراکز ۱۰ گانه کانون در سطح استان قم ادامه دارد.

کارشناس فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از ثبت‌نام بیش از ۱۰۰۰ کودک و نوجوان در کارگاه‌های حضوری و مجازی تابستانه خبر داد و گفت: عضوگیری در مراکز ۱۰ گانه کانون در سطح استان قم ادامه دارد.
فاطمه بیاتی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در سال ۱۴۰۰ اقدام به برگزاری کارگاه‌های فرهنگی هنری، ادبی و علمی در مراکز ۱۰ گانه کرده است، گفت: کارگاه‌های هنری شامل خوشنویسی، سفال، نقاشی، طراحی، پویانمایی و فتوشاپ، کارگاه‌های فرهنگی شامل کاردستی، پرورش خلاقیت و بازی؛ کارگاه‌های ادبی ازجمله شعر، قصه، داستان و خوانش متون کهن و کارگاه‌های عملی مانند رباتیک، چرتکه، هوافضا و نجوم است که به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه درمجموع ۸۰ کارگاه آموزشی در مراکز کانون برگزار خواهد شد، ابراز کرد: از ابتدای سال تاکنون ۶۰۰ نفر عضو کانون شدند و بیش از یک هزار نفر نیز در کارگاه‌های تابستانه ثبت‌نام کردند.
کارشناس فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خاطرنشان کرد: علیرغم محدودیت‌های ناشی از کرونا تلاش می‌کنیم دوره‌های آموزشی کانون را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کمیت و کیفیت مطلوب برگزار کنیم و تابستان پرثمری را برای کودکان و نوجوانان عضو کانون رقم بزنیم.

علاقه‌مندان در صورت نیاز به آگاهی بیشتر می‌توانند با شماره‌ ۳۲۱۹۸-۰۲۵ وآدرس اینستاگرام kanoonparvaresh-qom@مراجعه بفرمایید .

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار