موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/پزشکی و سلامت
236955
۱۹ تیر ۱۴۰۰

اهداء دستگاه رگ‌یاب کودکان به بیمارستان بوعلی اردبیل

به گزارش کودک پرس ، به همت پزشکان خیر در استان اردبیل دستگاه رگ‌یاب ویژه کودکان به بیمارستان بوعلی اردبیل اهدا شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ۱۹ تیر در مراسم اهدای این دستگاه به بیمارستان بوعلی اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه در کودکان بیمار به ویژه گرفتار بیماری‌های مزمن کلیوی و سرطانی […]

به گزارش کودک پرس ، به همت پزشکان خیر در استان اردبیل دستگاه رگ‌یاب ویژه کودکان به بیمارستان بوعلی اردبیل اهدا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ۱۹ تیر در مراسم اهدای این دستگاه به بیمارستان بوعلی اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه در کودکان بیمار به ویژه گرفتار بیماری‌های مزمن کلیوی و سرطانی تشخیص رگ با مشکلاتی روبه‌رو بود، پزشکان خیر سعی کردند با خرید و اهدای این دستگاه تا حد زیادی این مشکل را برطرف کنند.

شهرام حبیب‌زاده با قدردانی از همراهی و همکاری خیرین در کمک به توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی و تأمین دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز تصریح کرد: این دستگاه خارجی به قیمت ۱۶۹ میلیون تومان سفارش داده شده بود که با تخفیف این دستگاه به قیمت ۱۱۰ میلیون تومان خریداری و به بیمارستان بوعلی اردبیل که مخصوص کودکان است، اهدا شد.

وی گفت: امیدواریم با اهدای این دستگاه تشخیص رگ کودکان با کمترین درد و آلام انجام شده و بهترین شرایط را در ارائه خدمات به خانواده‌های کودکان بیمار و نیازمند شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به وضعیت حساس استان در ورود به دور جدیدی از خیز کرونای دلتای هندی اشاره کرد و افزود: به زودی شهر اردبیل وارد وضعیت قرمز خواهد شد که در این صورت محدودیت‌های تردد بین شهری و فعالیت کسبه و بازار نیز دوباره اعمال خواهد شد.

حبیب‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با افزایش تعداد بیماران کرونایی استان به بیش از ۲۲۰ بیمار، خیز جدیدی از ویروس کرونا را در اردبیل نیز شاهد هستیم و بهتر است برای جلوگیری از همه‌گیری این ویروس فاصله ۱.۵ متری و زدن ماسک را به عنوان الزامات سلامت خود مورد توجه قرار دهیم.

وی اضافه کرد: با اعلام شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه استان فردا در همه شهرها نماز جمعه برپا خواهد شد اما از نمازگزاران انتظار می‌رود موازین بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

حبیب‌زاده بیان کرد: در ویروس دلتای هندی حتی کودکان و نوجوانان نیز در معرض آسیب هستند که انتظار می‌رود خانواده‌ها بیشترین مراقبت را از فرزندانشان در انتشار ویروس دلتای هندی داشته باشند.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار