موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
236593
۱۷ تیر ۱۴۰۰

تأکید بر ساخت مهد کودک در زندان ساری

به گزارش کودک پرس ، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های مازندران، مفید غلامی‌راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران طی بازدید از کانون اصلاح و تربیت و زندان ساری که به‌همراه مدیرکل زندان‌های مازندران انجام شد، بر همکاری‌های لازم در تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و ساخت مهد کودک در زندان ساری تأکید […]

به گزارش کودک پرس ، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های مازندران، مفید غلامی‌راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران طی بازدید از کانون اصلاح و تربیت و زندان ساری که به‌همراه مدیرکل زندان‌های مازندران انجام شد، بر همکاری‌های لازم در تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و ساخت مهد کودک در زندان ساری تأکید کرد.

وی همچنین بر بر اهمیت بررسی‌های کارشناسانه و ایجاد فضای ندامتگاهی مناسب جهت نگهداری و انجام اقدامات اصلاحی و تربیتی تأکید کرد و در خصوص تأمین اعتبار قول همکاری داد.

غلامی‌راد ضمن بازدید از مجموعه فرهنگی و تربیتی، کارگاه‌های اشتغال، حرفه‌آموزی و مرکز مراقبت الکترونیکی مستقر در کانون و پروژه نیمه‌کاره و در دست اقدام زندان نسوان و بازداشتگاه مرکزی با زندانیان گفت‌وگو کرد‌‌.

علی استادی مدیرکل زندان‌های استان در این دیدار با اشاره به اقدامات فرهنگی و تربیتی و خدمات قضایی و مددکاری گفت: سیاست سازمان زندان‌ها تحقق شعار سازمانی که همانا آیه شریفه “و من احیاها فکانما احیاالناس جمیعا” و تبدیل زندان‌ها و مراکز تأمینی و تربیتی به آموزشگاه نیکی‌ها است.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف این است که با تلاش مضاعف و بهره‌گیری از تمامی استعدادها و ظرفیت‌های قانونی، مادی و معنوی موجود تغییر نگرش بنیادی در مددجویان ایجاد تا آماده بازگشت موفق به جامعه و فضای کسب و کار شوند.

استادی، اشتغال و حرفه آموزی را از اولویت‌های ابلاغی رئیس قوه قضائیه در سند تحول قضائی دانست و بیان کرد: به‌منظور تحقق این اصل مجموعه زندان‌های مازندران به‌ویژه کانون اصلاح و تربیت که محل نگهداری اطفال و نوجوانان بزهکار و آسیب دیده است، کارگاه‌های متعدد حرفه‌آموزی و اشتغال از جمله کارگاه خیاطی، منبت و معرق کاری، کارگاه پرورش قارچ دکمه‌ای ، مزارع تولید سبزیجات و کشت شالی در فضای پیرامونی کانون ایجاد تا با گذر از این مسیر اصلاحی و تربیتی بازگشت شرافت‌مندانه به جامعه داشته باشند.

 

مدیرکل زندان‌های استان مازندران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر زندان‌زدایی و گسترش و توسعه مجازات‌های جایگزین حبس گفت: راه‌اندازی مرکز مراقبت الکترونیک استان و ۲۴ اتاق دادرسی الکترونیکی نیز در همین راستا ایجاد و ساماندهی شده است.

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار