موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل/فرهنگ و رسانه
236590
۱۷ تیر ۱۴۰۰

حضور فیلم‌های ایرانی در جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان پوسان

به گزارش کودک پرس ، شانزدهمین دوره جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان پوسان میزبان‌آثار مختلفی از سینمای ایران است. فیلم بلند داستانی بازیگوش‌ها به کارگردانی نادره ترکمانی و تهیه کنندگی مهدی اکبری، فیلم کوتاه بادبادک‌ها The Kites به کارگردانی و تهیه کنندگی پیام حسینی و فیلم کوتاه شاهد به کارگردانی علی عسگری در شانزدهمین دوره […]

به گزارش کودک پرس ، شانزدهمین دوره جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان پوسان میزبان‌آثار مختلفی از سینمای ایران است.

فیلم بلند داستانی بازیگوش‌ها به کارگردانی نادره ترکمانی و تهیه کنندگی مهدی اکبری، فیلم کوتاه بادبادک‌ها The Kites به کارگردانی و تهیه کنندگی پیام حسینی و فیلم کوتاه شاهد به کارگردانی علی عسگری در شانزدهمین دوره جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان پوسان BIKY Busan Int’l kids &Youth Film Festival کره جنوبی به نمایش در می آیند.

این جشنواره طی روزهای ۵ الی ۱۲ جولای برابر با ۱۴ الی ۲۱ تیر ماه در شهر بوسان کره جنوبی برگزار می‌شود.

در فیلم بازیگوش‌ها هنرمندانی چون مهیار مجیب. نعیمه نظام دوست. مهران رجبی. ساناز سماواتی، امیررضا فرامرزی، پارسا شکوری، فراز محمد تبار، مرتضی ترنج، مهدی حسن زاده، فاطمه زهرا میرزازده، مهدی سلیمی، محمود سلیمی، عباس ابوالحسنی و کاظم حسینی ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «بچه‌های یک روستا در تعطیلی تابستان تصمیم می‌گیرند تا به تیم فوتبال خود سر و سامان دهند. برای فائق آمدن بر مشکلات و موانع، راهکارهای جالبی را در پیش می‌گیرند…»

منبع:ایمنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار