236565
۱۷ تیر ۱۴۰۰

کتاب «یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب‌شده» نقد می‌شود

به گزارش کودک پرس ، همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان ششمین نشست باشگاه پژوهشگران نوجوان با نقد و بررسی کتاب «یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب‌شده» نوشته جمشید خانیان برگزار می‌شود. به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، ششمین نشست باشگاه نقد ادبی نوجوان که […]

به گزارش کودک پرس ، همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان ششمین نشست باشگاه پژوهشگران نوجوان با نقد و بررسی کتاب «یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب‌شده» نوشته جمشید خانیان برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، ششمین نشست باشگاه نقد ادبی نوجوان که به نقد این کتاب اختصاص دارد روز جمعه (۱۸ تیرماه) به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان با حضور عباس قدیرمحسنی نویسنده و منتقد ادبی به صورت وبینار مجازی در فضای kpf.ir برگزار می‌شود.

پیش از برگزاری نشست، این اثر برای اعضا معرفی شده و در اختیار منتقدان نوجوان قرار گرفته‌ است. همچنین به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان از اعضای باشگاه خواسته شده تا پیشنهادها و خواسته‌ها، دستاوردها و تعهدات خود را نسبت به ادبیات کودک و نوجوانان بررسی کنند تا در فرصت هم‌اندیشی و گفت‌وگو از منظر نوجوان امروز به ارائه دیدگاه‌ خود درباره ادبیات نوجوان بپردازند.

باشگاه نقد ادبی در سلسله نشست‌های اول تا چهارم به مفاهیم نقد ادبی و مکتب واقع‌گرایی در ادبیات پرداخته است و از حضور و همراهی منتقدان و شاعران و نویسندگان از جمله کامیار عابدی، معصومه انصاریان، جواد جزینی، محمدرضا یوسفی، انسیه موسویان، افسون امینی و مهرنوش قربانعلی برخوردار بوده ‌است. نشست پنجم با رویکرد بررسی و نقد کتاب «هیچ‌کس جرأتش را ندارد» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی برگزار شد.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار