موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/استانها
236453
۱۶ تیر ۱۴۰۰

برگزاری کلاس‌های آمادگی برای کودکان بازمانده از دوره یکساله

صدیقه عبداللهی گفت: به‌منظور برخورداری حداکثری کودکان از فرصت‌های برابر آموزشی ‌و پرورشی کلاس‌های آمادگی برای کودکان بازمانده از دوره یکساله در کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،صدیقه عبداللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان  از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مجریان و معلمان دوره پیش‌دبستانی نوآموزان بازمانده از دوره‌ یک‌ساله در استان به‌ صورت مجازی خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت دوره پیش از دبستان، ایجاد فرصت‌های برابر عادلانه آموزشی و پرورشی با تأکید بر مناطق دو زبانه را از اولویت‌های آموزش‌و پرورش عنوان کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان افزود: با توجه به وضعیت موجود (شیوع بیماری کرونا) و به‌منظور برخورداری حداکثری کودکان از فرصت‌های برابر آموزشی ‌و پرورشی کلاس‌های آمادگی برای کودکان بازمانده از دوره یکساله برگزار می‌شود.

عبداللهی گفت: در این راستا سلسله کارگاه.های آموزشی از  14 تا 16 تیرماه 1400 با بهره‌مندی از بستر فضای مجازی برای بیش از 250 نفر کارشناسان، راهبران آموزشی و تربیتی و معلمان کلاس‌های پیش‌دبستانی یک‌ماهه استان  برگزار می‌‌شود.

معاون آموزش ابتدایی استان کردستان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را  توانمندسازی  مجریان برنامه در راستای آشنایی بیشتر آنان با اهداف و محتوای دوره‌ی پیش‌دبستانی عنوان و خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی همکاران با نحوه تولید، تدوین محتوا و روش‌های ارائه آن و همچنین شیوه‌های تعامل با نوآموزان و والدینشان آشنا می‌شوند.

وی افزود: ارائه خدمات آموزشی به شیوه حضوری، مجازی و ترکیبی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا انجام می‌شود تا زمینه رشد همه جانبه نوآموزان را در ابعاد مختلف (شناختی، عاطفی، اجتماعی، زبانی و … ) برای ورود به دوره دبستان را فراهم نمایند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار