موقعیت فعلی شما : خانه/کانون پرورش فکری
236163
۱۵ تیر ۱۴۰۰

در آموزش مهارت های زندگی تخصصی عمل می کنیم

کامرانی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با نیرو و امکانات کمتر از سایر سازمان‌ها، بسیار تخصصی عمل می کند تا کودکان و نوجوانان مهارت‌های زندگی را در مراکز فرهنگی هنری کانون بیاموزند.

به گزارش کودک پرس ،«سعیدرضا کامرانی»، امروز (دوشنبه 14  تیر) در دیدار با فرماندار بختگان و نماینده مردم شهرستان های، نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی در اداره کل کانون پرورش فکری فارس گفت: ۵۸ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری و ۳۶ مرکز کانون زبان ایران در استان فارس پذیرای کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: در بحران کرونا فعالیت ‌های کانون پرورش فکری فارس مختل نشده و در فضای مجازی، کارگاه‌ های آموزشی تخصصی و عمومی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص کمبود نیروی انسانی کانون پرورش فکری فارس، مشکلات مربوط به تبدیل وضعیت استخدامی، معیشت و رفاه کارکنان می توانند اقدامات لازم را پیگیری کنند.

کامرانی تاکید کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با نیرو و امکانات کمتر از سایر سازمان‌ها، بسیار تخصصی عمل می کند و فعالیت‌ های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی ویژه‌ کانون با آموزش غیر‌مستقیم ارائه می ‌شود تا کودکان و نوجوانان مهارت‌های زندگی را در مراکز فرهنگی هنری کانون بیاموزند.

وی با اشاره به وضعیت ساختمان کانون پرورش فکری در شهرستان نی ‌ریز بیان کرد: از فرماندار نی ریز خواستار توجه به این مرکز و تامین امکانات بیشتر هستیم.

کامرانی تصریح کرد: مسئولان برای راه ‌اندازی و تاسیس مراکز جدید کانون پرورش فکری در شیراز اقدامات لازم را انجام دهند زیرا با گذشت 30 سال از فعالیت کانون، همچنان 6 مرکز در شیراز فعالیت می‌کنند و مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری وجود ندارد. 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار