236084
۱۵ تیر ۱۴۰۰

کتاب “عروسکم گم شده” در روز ادبیات کودک و نوجوان رونمایی شد

معصومه ابراهیمی هژیر امروز در همدان با اشاره به برنامه‌های روز ادبیات کودک و نوجوان اظهار کرد: در این روز از کتاب “عروسکم گم شده” نوشته بهناز ضرابی‌زاده رونمایی می‌شود که توسط انتشارات کانون پرورش فکری با تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ جلد چاپ شده است. وی با اشاره به برنامه مشترک کانون و استانداری […]

معصومه ابراهیمی هژیر امروز در همدان با اشاره به برنامه‌های روز ادبیات کودک و نوجوان اظهار کرد: در این روز از کتاب “عروسکم گم شده” نوشته بهناز ضرابی‌زاده رونمایی می‌شود که توسط انتشارات کانون پرورش فکری با تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ جلد چاپ شده است.

وی با اشاره به برنامه مشترک کانون و استانداری بیان کرد: مسابقه کتابخوانی در دو گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می‌شود که در حوزه کودک، کتاب “قصه‌های سروته” و در حوزه نوجوان کتاب “هستی” معرفی شده است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان همدان با اشاره به اینکه در روز ۱۷ تیر برنامه مشترک پنج استان در مقبره مهدی آذریزدی نویسنده کودک و نوجوان برگزار می‌شود افزود: این برنامه توسط پنج استان یزد، همدان، خوزستان، مازندران و کرمان اجرا می‌شود که به صورت زنده و مجازی است.

وی با بیان اینکه در این برنامه از استاد اسدالله شکرانه نویسنده کتاب “در حوالی دیروز” که در رابطه با مرحوم مهدی آذریزدی است تجلیل می‌شود گفت: بخشی از کنسرت “قند و عسل” ویژه مرحوم استاد آذریزدی نیز در این برنامه پخش می‌شود.

ابراهیمی‌هژیر از تولید محتوایی به عنوان “کانون کِست” که در رابطه با ادبیات کودک و نوجوان و مرحوم مهدی آذریزدی خبر داد و گفت: با حضور شاعر کودک محسن کریمی نیز برنامه‌ای در ملایر پیش‌بینی شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این روز ۴۲ مرکز شامل ۲۹ مرکز ثابت، ۱۰ مرکز سیار و ۳ مرکز پستی تمام فعالیت‌های کارگاه‌های مجازی عمومی و تخصصی خود را به حوزه ادبیات کودک و نوجوان اختصاص می‌دهند.

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار