موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
235678
۱۳ تیر ۱۴۰۰

ویدئویی از جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی منتشر شد

به گزارش کودک پرس ، ویدئوی جدیدی از جنایات نظامیان رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی منتشر شده است. بنا به گزارش خبرگزاری «شهاب»، در این ویدئو، یک کودک فلسطینی در الخلیل موفق می‌شود از دست دو نظامی صهیونیست فرار کند اما نظامیان به سمت وی تیراندازی می‌کنند. برخی مناطق الخلیل جمعه شاهد برگزاری تظاهراتی در […]

به گزارش کودک پرس ، ویدئوی جدیدی از جنایات نظامیان رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی منتشر شده است.

بنا به گزارش خبرگزاری «شهاب»، در این ویدئو، یک کودک فلسطینی در الخلیل موفق می‌شود از دست دو نظامی صهیونیست فرار کند اما نظامیان به سمت وی تیراندازی می‌کنند.

برخی مناطق الخلیل جمعه شاهد برگزاری تظاهراتی در اعتراض به کشته شدن فعال فلسطینی «نزار بنات» بود.

بنات حدود ده روز پیش هنگام بازداشت توسط نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان بشدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و پس از آن فوت وی اعلام شد.

از سوی دیگر خبرگزاری «صفا» در گزارشی به احیای مقاومت مسلحانه در کرانه باختری اشاره و اعلام کرد، اخیرا و با هر یورش نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری، صدای تیراندازی دو طرفه شنیده می‌‎شود و به گفته شاهدان عینی جوانان کم سن و سال فلسطینی از فاصله نزدیک با نظامیان صهیونیست درگیر می‎شوند.

خبرگزاری صفا با یکی از این جوانان دیدار کرده و وی در این دیدار گفت، جوانان به این نتیجه رسیده‌اند که فعال‌سازی مقاومت مسلحانه علیه رژیم اشغالگر تنها راه برای خروج از وضعیت سخت کنونی است.

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار