23559
۲۳ شهریور ۱۳۹۶

“چه کسی کرگدن ارزان می‌خواهد؟”

حمایت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان روی صحنه می رود، تا 27 شهریور ماه فرصت دارند هر شب رأس ساعت 19:30 به نگارستان امام خمینی(ره) اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،کارگردان تئاتر اصفهانی گفت: نمایش کودک “چه کسی کرگدن ارزان می‌خواهد؟” تا ۲۷ شهریور ماه در نگارستان امام خمینی (ره) اصفهان به روی صحنه است.

نازیلا شریعتی : این نمایشنامه را از داستانک کسی کرگدن ارزان نمی خواهد از شل سیلور استاین اقتباس کردم و نوشتم. این نویسنده که کاریکاتوریست هم هست کتاب نقاشی‌های کاریکاتوریست نسبت به کرگردن حیوان داشت که برای من جالب بود، اینکه یک کرگردن بر خلاف واقعی بودنش می‌تواند همبازی خوبی باشد برای یک دختر بچه باشد.

کارگردان تئاتر اصفهانی گفت: این نمایش زندگی دختر بچه‌ای است که کرگدنی را از بازار می‌خرد و با خود به خانه می‌برد در ادامه‌ی داستان، پدر و مادر دخترک مانع حضور کرگدن می‌شوند و دختر بچه به آن‌ها ثابت می‌کند که این کرگدن با دیگر کرگدن‌ها فرق دارد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی خانواده‌ی دخترک متوجه این تفاوت می‌شوند کرگدن را نگه می‌دارند و از آن به بعد، از او و شاخش استفاده ابزاری می‌کنند، کرگدن اما از اینکه با آن‌ها زندگی می‌کند راضی است.

شریعتی با اشاره به وضعیت تئاتر کودک در اصفهان تصریح کرد: وضعیت تئاتر کودک در اصفهان افتضاح است، اصلا هیچ حمایتی از تئاتر کودک نمی‌شود پیش از این برای اجرا به نهادهای زیادی سر زدم یا رقم زیادی از درصد فروش را می‌خواستند یا بهانه‌های زیادی برای کار بردند.

وی اظهار داشت: برای من خیلی جالب بود که در اجراها از هر ارگانی خیلی بازبینی داشتیم به شکلی که من با خودم گقتم اگر برای جشنواره فجر می‌خواستیم برویم انقدر بازبینی نداشتیم و متاسفانه هر کدام بهانه‌ای گرفتند.

شریعتی خاطرنشان کرد: در این نمایش بازیگرانی چون کیمیا اعلایی، ایلناز حسینی، آریانا صالحی، آلما صادقی، کیمیا عربستانی، ریحانه عبدلی و ژینا کاووسی در آن ایفای نقش می‌کنند.

 

 

 

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار