235574
۱۳ تیر ۱۴۰۰

افزایش کارگاه‌های تخصصی در کانون پرورش فکری کودکان اردبیل

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: در فصل بهار سالجاری نسبت به فصل زمستان سال ۱۳۹۹ با افزایش دو برابری فعالیت‌های برخط استانی مواجه بودیم. زعفر احدزاده در نشست مجازی مربیان مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: در […]

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: در فصل بهار سالجاری نسبت به فصل زمستان سال ۱۳۹۹ با افزایش دو برابری فعالیت‌های برخط استانی مواجه بودیم.

زعفر احدزاده در نشست مجازی مربیان مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا؛ اصلی‌ترین راهبرد پیشرفت و ارتقا فعالیت‌ها، استفاده از ظرفیت‌ها و توان‌های فضای مجازی است.
وی با اشاره به روند افزایش کارگاه‌های تخصصی در کانون پرورش فکری کودکان استان اظهار کرد: بر همین مبنا و براساس رغبت کودکان و نوجوانان، تشویق والدین و خانواده‌هایشان و هم‌چنین رسالت کانون در فصل تابستان، همین روند ادامه خواهد یافت.
احدزاده بابیان اینکه آمار فراوانی اعضا در همین برهه زمانی افزایش خواهد داشت، تأکید کرد: تبلیغ مناسب کارگاه‌های تعریف‌شده و استفاده از ظرفیت‌های موجود، وظیفه همه همکاران در راستای شروع فصل پربازده است که هم اهداف مهارت‌مند کردن این نسل تحقق می‌یابد و هم قسمتی از اوقات فراغت جامعه دانش‌آموزی در انجام فعالیت‌های خلاق‌محور سپری خواهد شد.
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بر اهمیت جنبه آموزشی و تربیتی این کارگاه‌ها تأکید کرده و گفت: مصمم هستیم بر فرایند کمی و کیفی برنامه‌ها نظارت همه‌جانبه کارشناسی داشته باشیم تا بتوانیم استانداردهای لازم را در پاسخگویی به نیازها را رعایت نماییم.
داریوش علومی یادآور شد: ارزشیابی کارشناسی کارگاه‌های بهاره که توسط کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش و پژوهش تهیه و تنظیم‌شده، به زودی در اختیار مربیان قرار خواهد گرفت تا برای فصل تابستان، شاهد کیفیت بهتری از برگزاری باشیم.
علومی با تأکید بر اثربخش بودن فعالیت‌های تخصصی مربیان اظهار امیدواری کرد که مخاطبان در این کارگاه‌ها حضوری مستمر داشته باشند و فعالیت خود را صرفاً به فصل تابستان و اوقات فراغت محدود نکنند.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار