موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
235571
۱۳ تیر ۱۴۰۰

اسیدپاشی پسر به‌روی پدر

به گزارش کودک پرس ، دادستان شهرستان ملایر گفت: عامل اسید پاشی به‌دلیل اختلافات خانوادگی و مالی با پدرش اقدام به اسید پاشی کرده و به‌طور تصادفی به‌دلیل همراه بودن فرزند خردسال همراه این پدر، کودک سه ساله نیز از ناحیه صورت دچار سوختگی شده است. مسلم سلگی در مورد علت اسید پاشی که در […]

به گزارش کودک پرس ، دادستان شهرستان ملایر گفت: عامل اسید پاشی به‌دلیل اختلافات خانوادگی و مالی با پدرش اقدام به اسید پاشی کرده و به‌طور تصادفی به‌دلیل همراه بودن فرزند خردسال همراه این پدر، کودک سه ساله نیز از ناحیه صورت دچار سوختگی شده است.

مسلم سلگی در مورد علت اسید پاشی که در تاریخ ۱۰ تیر ماه در ملایر اتفاق افتاده بود، اظهار کرد: شخصی به‌دلیل اختلافات شخصی و مالی با پدرش به محل سکونت پدر مراجعه و اقدام به اسیدپاشی می‌کند.

سلگی با بیان اینکه پدر از وجود این فرزند درب منزل بی‌اطلاع بوده و هنگام بیرون آمدن فرزند خردسالش را به همراه داشته است، گفت: هنگام اسید پاشی، به‌صورت تصادفی اسید به‌صورت کودک سه ساله نیز پاشیده شده و از ناحیه صورت دچار سوختگی شده است.

وی به سوختگی این پدر از ناحیه شکم و پهلو اشاره و خاطرنشان کرد: هر دو مصدوم برای درمان به تهران فرستاده شدند و طبق اخبار دریافتی، خوشبختانه وضعیت جسمانی وخیمی ندارند.

دادستان شهرستان ملایر در ادامه بیان کرد: عامل این اسیدپاشی بلافاصله دستگیر شد و در حال حاضر با قرار قاضی در بازداشت به سر می‌برد تا تعیین تکلیف شود.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار