موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
235509
۱۳ تیر ۱۴۰۰

پلیس کودکان در تمام کلانتری‌های پایتخت راه اندازی شد

رئیس پلیس پایتخت گفت: در حال حاضر در دایره اجتماعی تمام کلانتری‌های پایتخت، پلیس کودکان فعال شده است.

به گزارش کودک پرس ،سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت گفت: در حال حاضر در تمام کلانتری‌ها، پلیس اطفال در دایره اجتماعی کلانتری‌ها فعال شده است و معمولا در این دایره با افراد برخورد قضایی نمی‌شود و کار مشاوره و مددکاری انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی و دستگاه قضا در حوزه الکترونیک و بهره‌گیری از سامانه‌های مختلف افزود: خوشبختانه بین تمام کلانتری‌ها و دادسراها ارتباط الکترونیکی برقرار شده است که باعث سرعت، دقت و سلامت کار خواهد شد.

وی ادامه داد: با ارائه این خدمت، دیگر لازم نیست مردم در زمانی که شکایت دارند، به مراکز پلیس یا کلانتری‌ها مراجعه کنند و با این ارتباط الکترونیکی، پلیس نیز بلافاصله گزارش‌ها را به مرکز قضایی ارسال می‌کند. همچنین با این اقدام مردم دیگر لازم نیست، برای دریافت کد ثنا به دفاتر الکترونیک مراجعه کنند و همه این اقدامات در کلانتری‌ها انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با ایجاد این زیرساخت‌ها قضات با ارتباط تصویری با کلانتری‌ها متهم را بازجویی می‌کنند و پس از اعلام رأی قاضی، متهم برای گذارندن دوره محکومیت تحویل زندان می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار