موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
235356
۱۲ تیر ۱۴۰۰

مرگ پسر بچه تایوانی در تمرین جودو

به گزارش کودک پرس ، یک پسربچه ۷ ساله در تایوان که هنگام تمرین جودو ۲۷ بار به زمین کوبیده شده بود، در بیمارستان جان باخت. در ماه آوریل این کودک بعد از کلاس جودو به شدت دچار خونریزی مغزی شد. گزارش‌ها حاکیست که در کلاس درس، معلم و شاگردان کلاس، روی او تمرین کرده […]

به گزارش کودک پرس ، یک پسربچه ۷ ساله در تایوان که هنگام تمرین جودو ۲۷ بار به زمین کوبیده شده بود، در بیمارستان جان باخت.

در ماه آوریل این کودک بعد از کلاس جودو به شدت دچار خونریزی مغزی شد.

گزارش‌ها حاکیست که در کلاس درس، معلم و شاگردان کلاس، روی او تمرین کرده بودند.

این کودک ۷ ساله که نامش اعلام نشده به کما رفت تا ۷۰ روز بعد که خانواده‌اش تصمیم گرفتند دستگاه تنفس او را قطع کنند. او در این مدت با کمک دستگاه‌ها زنده بود.

مربی جودوی این پسربچه که بیش از ۶۰ سال دارد به حمله فیزیکی منجر به جراحت شدید و ارتکاب جرم علیه یک کودک متهم شده است.

مربی جودو که فقط به نام فامیلش آقای “هو” معرفی شده، اوایل ماه پیش با گذاشتن حدود ۳۵۰۰ دلار وثیقه به طور موقت تا زمان محاکمه آزاد شد اما به گزارش “تایوان‌نیوز” با مرگ این کودک، اتهام او به “اعمال جراحت منجر به مرگ” تغییر کرده است.

در صورت محکومیت، او ممکن است به هفت سال تا حبس ابد محکوم شود.

گزارش‌ها حاکیست دایی این پسر هم آن روز به کلاس جودو رفته بود تا از او فیلم بگیرد و به مادرش نشان بدهد که کلاس جودو برایش مناسب نیست.

فیلمی که او ضبط کرده نشان می‌دهد یک همکلاسی بزرگتر برای تمرین چند بار پسر را به زمین پرتاب می‌کند. او فریاد می‌زند و گریه می‌کند اما مربی می‌گوید بلند شود و از پسر بزرگتر بخواهد که دوباره تمرین را از سر بگیرد. بعدا خود معلم هم او را برای تمرین به زمین می‌زند.

در این زمان پسر از هوش می‌رود اما مربی‌اش می‌گوید که او فیلم بازی می‌کند.

هرچند این سوال مطرح شده که چرا دایی پسر مانع این کار نشده اما در تایوان بحث احترام به مربی ورزش، موضوعی جدی است و مادر کودک به رسانه‌ها گفته که دایی او از آنچه اتفاق افتاده به شدت متاثر است.

همچنین بعدا مشخص شد که مربی مجوز لازم برای آموزش را نداشته است.

سه شنبه شب در ساعت ۹ علایم حیاتی این کودک رو به افول رفت و بعد از تماس بیمارستان با خانواده، آنها تصمیم گرفتند که دستگاه‌ها را از بدن او قطع کنند.

بنابر گزارش شبکه خبری بی بی سی، در تایوان این موضوع توجه بسیاری از مردم را جلب کرده و برخی خواهان واکنش شدیدتر علیه مربی جودو هستند و می‌خواهند به خانواده این کودک غرامت پرداخت شود.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار