موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
235186
۱۰ تیر ۱۴۰۰

۷میلیون حساب کاربری کودکان زیر سن قانونی از تیک‌تاک حذف شد

مسئولان تیک‌تاک از حذف ۷ میلیون حساب کاربری افراد زیر سن قانونی خبر دادند که تقریبا ۱ درصد کل حساب‌های موجود در این شبکه اجتماعی است

به گزارش کودک پرس ،شبکه‌های اجتماعی مختلفی در دنیا وجود دارد که بعضی از آن‌ها مانند اینستاگرام، فیسبوک و تیک‌تاک از شهرت بسیار بالایی برخوردار هستند و روزانه کاربران زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند. تیک‌تاک را می‌توان یکی از جوان‌ترین شبکه‌های اجتماعی حال حاضر دنیای فناوری دانست. این شرکت موفق شده است ظرف مدت کوتاهی به موفقیت زیادی برسد.

اخیرا تیک‌تاک برای اولین‌ بار گزارشی از تعداد حساب‌های حذف‌شده‌ منتشر کرده است. وب‌سایت این شبکه اجتماعی در روز چهارشنبه با انتشار پستی از حذف دسترسی کامل بیش از ۷ میلیون حساب کاربری به تیک‌تاک در سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ خبر داد که گفته می‌شود احتمالا صاحبان آن‌ها زیر سن قانونی بوده‌اند. این تعداد کمتر از ۱ درصد کل حساب‌های موجود در این شبکه اجتماعی است.

این اطلاعات بخشی از گزارشی است که جزئیات نحوه اجرای سیاست‌های تیک‌تاک را بیان می‌کند و شفافیت بیشتری درباره این مسائل ارائه می‌دهد. گزارش مذکور شامل تلاش‌های این شرکت برای مبارزه با اطلاعات غلط در مورد COVID-19 است. در میان اطلاعات منتشرشده، جزئیات تعداد فیلم‌هایی که در سه‌ماهه اول سال از بستر این شبکه اجتماعی حذف شده‌ بودند نیز ذکر شده است. این فیلم‌ها که حدود ۶۲ میلیون بودند، سیاست‌های تیک‌تاک را نقض می‌کردند.

دلیل اصلی ارائه چنین اطلاعاتی، نگرانی‌های کاربران درباره تعداد خردسالان حاضر در این شبکه اجتماعی است. در آگوست، نیویورک تایمز گزارش داد که یک‌سوم کاربران تیک‌تاک در ایالات متحده آمریکا ۱۴ ساله یا کوچک‌تر هستند.

همچنین مسئولان شبکه اجتماعی مذکور به اقدامات انجام‌شده برای افزایش ایمنی افراد زیر سن قانونی در اپلیکیشن اشاره کرده‌اند. در ژانویه، این شرکت اعلام کرد که تمام حساب‌های مربوط به افراد زیر ۱۶ سال را به‌صورت پیش‌فرض به‌صورت خصوصی درمی‌آورد. این اپلیکیشن همچنین «تجربه مشاهده تحت نظارت» را برای کاربران جوان ارائه می‌دهد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار