موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
235170
۱۰ تیر ۱۴۰۰

برطرف کردن مشکلات “کودکان کار” در برنامه کاری مجلس شورای اسلامی قرار دارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی به‌دنبال توانمندسازی سازمان بهزیستی برای حل مشکلات کودکان کار است.

به گزارش کودک پرس ،خلیل بهروزی‌فر درباره موافقت مجلس با کلیات طرح تأمین قیر رایگان اظهار داشت:  روز چهارشنبه نمایندگان مجلس موافقت کردند تا وزارت نفت پیش از 6 ماهه دوم سال قیر رایگان را در اختیار دستگاه‌های متولی امر در راه‌سازی قرار دهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت نفت می‌تواند در 6 ماهه نخست امسال برای تخصیص منابع برای تأمین قیر اقدام کند گفت: اولویت تخصیص قیر رایگان راه و شهرسازی، شهرداری‌ها، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی است.

بهروزی‌فر درباره اقدامات کمیسیون اجتماعی مجلس برای مقابله با پدیده کودکان کار خاطرنشان کرد: کمیسیون اجتماعی برای مقابله با این معضل به‌دنبال توانمندسازی سازمان بهزیستی است که بخشی از وظایف آن مقابله با پدیده کودکان کار و رسیدگی به وضع کودکان خیابانی است.

وی با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی مجلس عزم راسخ و اراده قوی برای مقابله با معضل کودکان کار دارد تا پیگیری‌های جدی در این زمینه انجام شود افزود: امیدواریم بتوانیم بخشی از بودجه را به این حوزه اختصاص دهیم تا سازمان بهزیستی بتواند برخی از مشکلات مربوط به کودکان کار را برطرف سازد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات حوزه راه روستای «گنجار» شفت عنوان کرد: بهسازی این راه یکی از پروژه‌هایی که اکنون در دست راهداری است اما تاکنون با مشکل تأمین قیر روبه‌رو بودیم.

بهروزی‌فر خاطرنشان کرد: اکنون با طرح استفساریه مجلس در حوزه قیر رایگان که مصوب شد و پیگیری آن از وزارت نفت برای تأمین قیر رایگان ادامه دارد برخی از این نوع مشکلات موجود در حوزه راه‌ها در منطقه برطرف می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره مشکلات آب شرب مردم روستای گنجار تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در سطح روستاها با آن روبه‌رو هستیم هدایت آب توسط مردم منطقه از خطوط انتقال آب به سمت مزارع است.

وی گفت: به‌دلیل خشکسالی در برخی از مناطق افراد خطوط انتقال آب را سوراخ و به سمت باغ خود هدایت کردند که باعث می‌شود مشکلاتی در آبرسانی آب شرب برای اهالی منطقه به وجود آید و آب و فاضلاب منطقه اکنون پیگیر برطرف کردن این مشکل است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در مورد مشکل راه روستایی نامناسب جاده سیاهمزگی به خرمکش گفت: از سال‌ 99 بهسازی این جاده آغاز شد اما متأسفانه قیری که باید برای این مسیر تأمین می‌شد تا پیش از امسال تأمین نشد.

بهروزی‌فر خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مستمری که در این زمینه انجام شد اکنون قیر مورد نیاز تأمین و پروژه به پیمانکار نیز ابلاغ شده است و احتمالاً تا چند روز آینده بهسازی مسیر سیاهمزگی به خرمکش آغاز می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار