موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
235114
۱۰ تیر ۱۴۰۰

سری جدید برنامه ستاره‌ها با حضور نخبه‌های قرآنی

به گزارش کودک پرس ، از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، سری جدید برنامه ستاره‌ها با حضور نخبه‌های قرآنی، گفتگویی متفاوت و جذاب را با حافظان و قاریان کلام وحی در این برنامه رقم خواهد زد. ستاره‌ها در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به معرفی آن دسته از حافظان، قاریان و نخبگان قرآن کریم […]

به گزارش کودک پرس ، از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، سری جدید برنامه ستاره‌ها با حضور نخبه‌های قرآنی، گفتگویی متفاوت و جذاب را با حافظان و قاریان کلام وحی در این برنامه رقم خواهد زد.
ستاره‌ها در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به معرفی آن دسته از حافظان، قاریان و نخبگان قرآن کریم می‌پردازد که در مشاغل و حرفه‌ خود نیز جزء برترین‌ها هستند؛ حافظان و قاریانی که از سراسر کشور در این برنامه حضور پیدا می‌کنند، علاوه بر موفقیت در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، در جنبه‌های دیگر زندگی شخصی خود از جمله تحصیلات، ورزش، شغل و فعالیت‌های اجتماعی از جایگاه قابل‌توجهی برخوردار هستند. مستند زندگی مهمانان برنامه یکی از بخش‌های جذاب این برنامه است که برشی از زندگی آنان را به نمایش درمی‌آورد.

برنامه ستاره‌ها کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما است که از یکشنبه ۱۳ تیر روزهای فرد ساعت ۲۲ و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۵ پخش می‌شود. این برنامه با حضور نخبگان قرآنی سراسر کشور در دو بخش آقایان با اجرای محسن قره‌شیخلو و بانوان با اجرای خانم شکیبایی تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

منبع:ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار