2351
۰۱ شهریور ۱۳۹۵

ساخت سینمایی مخصوص فیلم های کودک

محمد علی طالبی ضمن گلایه از وضعیت سینمای کودک گفت که آخر یک روزی سینمایی می‌سازم تا فیلم‌های کودک خودم و همکارانم را در آن به نمایش بگذارم.

به گزارش کودک پرس     محمد علی طالبی کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «پایان رویاها» گفت: در حال حاضر صداگذاری و اصلاح رنگ این فیلم سینمایی در حال انجام است البته همزمان موسیقی فیلم هم توسط سیاوش طالبی در کشور اتریش ساخته می شود.

وی افزود: ما دوست داریم «پایان رویاها» برای اولین بار در جشنواره فیلم های کودکان اصفهان به نمایش در بیاید ولی اگر به هر دلیلی این اتفاق نیفتد آن را در جشنواره فیلم فجر اکران می کنیم.

 

2180757

 

طالبی با اشاره به داستان این فیلم ادامه داد: «پایان رویاها» روایت کننده داستان پسربچه ۹ ساله ای است که به همراه خانواده‌اش در یک روستا زندگی می کند، این پسربچه مرتکب اشتباهی می شود که در پی آن  مشکل بزرگی برای خود و خانواده اش ایجاد می شود. البته این فیلم جنبه های آموزشی هم دارد برای مثال چگونگی رفتار کودکان و بزرگسالان با محیط زیست و حیوانات را هم به تصویر می کشد.

وی در پایان با گلایه از بی توجهی مسئولان به سینمای کودک خاطرنشان کرد: سینمای کودک مهجور واقع شده است، برای مثال فیلم های برخی از کارگردانان این حوزه بعد از گذشت ۵ سال هنوز اکران نشده است. هرچند «پایان رویاها» محصول کانون پرورش فکری کودک و نوجوان است و امکان اکران آن در سینماهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ۴۰۰ کتابخانه آن وجود دارد اما با این وجود اگر وقفه ای در اکران فیلم من افتد یک سینما می سازم و فیلم های خود و همکارانم را به نمایش می گذارم. می دانم که این کار شدنی است و من هم اقدام به همین کار می کنم.

محمدعلی طالبی از پیشکسوتان سینمای کودک و نوجوان است که آثار وی جایگاه قابل قبولی در این نوع سینما دارد. از وی سریال «گل پامچال» در تلویزیون با محبوبیت بالایی روبه رو شد.

 

 

 

منبع:    مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار