موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
234973
۰۹ تیر ۱۴۰۰

دومین دوره فعالیت قرارگاه جهادی تئاتر کودکان و نوجوانان در تهران آغاز شد

رئیس پردیس تئاتر تهران گفت: دومین دوره فعالیت قرارگاه جهادی تئاتر برای کودکان و نوجوانان از ۱۱ تیر آغاز می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،از اعلام روز چهارشنبه روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، حسین عالم‌بخش با اشاره به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم، اظهارداشت: ارائه خدمات فرهنگی در خور و مناسب به تمام اقشار جزو وظایف ماست و بر همین اساس دومین دوره فعالیت قرارگاه جهادی تئاتر برای کودکان و نوجوان شکل خواهد گرفت.

وی گفت: این برنامه با هدف بسط و توسعه عدالت فرهنگی و ارتقای سرانه اجرای نمایش در مناطق کم‌برخوردار شهر تهران، تقویت روحیه و فرهنگ کار جهادی، افزایش روحیه نشاط و شادابی کودکان و نوجوانان و افزایش توجه عمومی کودکان و نوجوانان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

رئیس پردیس تئاتر تهران افزود: این برنامه در قالب هفت اجرا روزهای جمعه هر هفته تا ۱۵ مرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود و مکان نخستین اجرا در روستای محمودآباد از توابع شهرستان ری در منطقه پارک سنگی است.

عالم‌بخش بیان کرد: اجرای نمایش‌های کودک با موضوع‌های مختلف، نمایش عروسکی، قصه‌گویی، مسابقه و اهدای جوایز بخش‌های مختلف این برنامه در عصر آدینه‌های تابستان ۱۴۰۰ است.

رئیس پردیس تئاتر تهران گفت: این برنامه با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر، شرکت تهران گشت ارغوانی و دهیاری‌ها و جمع کثیری از هنرمندان متعهد برگزار می‌شود و گزارش‌های مربوط به این اجراها به صورت منظم در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار