234688
۰۸ تیر ۱۴۰۰

برگزاری کارگاه «جمعه صمیمانه با خانواده» در فرهنگسرای خانواده

به گزارش کودک پرس ، کارگاه «جمعه صمیمانه با خانواده» روز جمعه 11 تیرماه ساعت 10 در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود. این برنامه با هدف گسترش فرهنگ آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانواده به موضوعاتی چون «صمیمیت های زندگی زناشویی همراه با تمرین و بازی» و «کافه بازی ویژه کودکان 1 […]

به گزارش کودک پرس ، کارگاه «جمعه صمیمانه با خانواده» روز جمعه 11 تیرماه ساعت 10 در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود. این برنامه با هدف گسترش فرهنگ آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانواده به موضوعاتی چون «صمیمیت های زندگی زناشویی همراه با تمرین و بازی» و «کافه بازی ویژه کودکان 1 تا 7 سال» با حضور نرگس لطفی، روانشناس و تسهیل گر و فاطمه اسماعیلی، کارشناس تکنولوژی آموزشی اختصاص دارد.

خانواده مهم ترین نهادی است که می‌تواند نیازهای عاطفی افراد را برطرف کند وقتی صمیمیت در میان اعضای خانواده افزایش پیدا کند نشاط و آرامش در خانواده بیشتر و باعث ایجاد تمرکز و مدیریت صحیح در برابر بروز مشکلات احتمالی می شود و شاهد شور و اشتیاق زندگی، روابط سالم، تعاملات مثبت و تجربه صمیمیت و تقویت احساس عشق، اطمینان و امنیت در بین اعضای خانواده هستیم.
کارگاه «جمعه صمیمانه با خانواده» با ظرفیت محدود 40 نفر برگزار می شود و علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با شماره تلفن 88712839 و 09220276167 تماس بگیرند.

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار