موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
234398
۰۷ تیر ۱۴۰۰

فیلم کوتاه داستانی «کپسول» آماده نمایش شد

به گزارش کودک پرس ، فیلم کوتاه داستانی «کپسول» با مشارکت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان و با حمایت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان آماده نمایش شد. “امیر پذیرفته” کارگردان و نویسنده فیلم از تولید و آماده سازی این اثر خبر داد و گفت: «کپسول» روایت تلاش و تکاپوی پسربچه ای برای تحقق […]

به گزارش کودک پرس ، فیلم کوتاه داستانی «کپسول» با مشارکت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان و با حمایت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان آماده نمایش شد.

“امیر پذیرفته” کارگردان و نویسنده فیلم از تولید و آماده سازی این اثر خبر داد و گفت: «کپسول» روایت تلاش و تکاپوی پسربچه ای برای تحقق رویای کودکی اش است.

وی ادامه داد: مدیریت فیلمبرداری «کپسول» به عهده داوود محمدی بوده و در روستاهای داوران و دره جوز از توابع رفسنجان تصویربرداری شده است.

پذیرفته همچنین از نقش آفرینی بابک نوری، ندا حسینی و میلاد ترقی خواه در فیلم کوتاه «کپسول» خبر داد و افزود: مراحل فنی و تدوین فیلم بلافاصله پس از اتمام فیلمبرداری، در تهران به اتمام رسیده و به زودی با حضور علاقمندان و هنرمندان در رفسنجان اکران خواهد شد.

این فیلم در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر رفسنجان تهیه شده است.

امیر پذیرفته فعالیت سینمایی خود را با نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مستند «دلندروا» و فیلم کوتاه داستانی «کپسول» ادامه داد. بازی در سریال «افسانه هزارپایان» نیز اولین حضور وی در حوزه‌ی تلویزیون است. مستند «دلندروا» تاکنون عنوان منتخب چهاردهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت، شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوانان (سروناز) را از آن خود کرده است.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار