234244
۰۶ تیر ۱۴۰۰

کتاب داستانی «ریزه» منشر شد

به گزارش کودک پرس ، کتاب داستانی «ریزه» اثر آن اِربو نویسنده و تصویرگر فرانسوی، با ترجمه‌ شیما حسینی به‌تازگی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه سنی نونهال(۹+) منتشر شد. این کتاب با رعایت کامل قوانین بین‌المللی نشر (کپی رایت) و اجازه رسمی «EDITIONS CASTERMAN s.a» از کشور فرانسه و با […]

به گزارش کودک پرس ، کتاب داستانی «ریزه» اثر آن اِربو نویسنده و تصویرگر فرانسوی، با ترجمه‌ شیما حسینی به‌تازگی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه سنی نونهال(۹+) منتشر شد.

این کتاب با رعایت کامل قوانین بین‌المللی نشر (کپی رایت) و اجازه رسمی «EDITIONS CASTERMAN s.a» از کشور فرانسه و با حمایت و همکاری بخش فرهنگی سفارت فرانسه در ایران و۱,Institut francais به چاپ رسیده است.

در بخشی از کتاب «ریزه» با موضوع داستان‌های کودکان فرانسه آمده است: ریزه غصه دارد. چون گربه‌اش را گم کرده است. توی راه یک مرد دید. سوارکار از او پرسید: «چرا غمگینی؟» _چون گربه‌ام را گم کرده‌ام. _عجب! من که چیزهای مهم‌تری گم کرده‌ام؛ کلاهمُ، دسته کلیدم و اسبم را.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب «ریزه» و سایر تولیدات کانون را از فروشگاه اینترنتی به نشانی: shop.kpf.ir و مراکز عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور خریداری کنند.

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار