موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
234206
۰۶ تیر ۱۴۰۰

استخر آب کشاورزی، جان کودک ۴ ساله تاکستانی را گرفت

به گزارش کودک پرس ، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از غرق شدن پسربچه چهار ساله تاکستانی در استخر آب کشاورزی در بخش خرمدشت این شهرستان خبر داد. سرهنگ کوروش عزیزی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی مسئول بهداری خرمدشت با پاسگاه این بخش مبنی بر فوت پسر بچه چهار ساله در اثر غرق شدگی در […]

به گزارش کودک پرس ، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از غرق شدن پسربچه چهار ساله تاکستانی در استخر آب کشاورزی در بخش خرمدشت این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کوروش عزیزی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی مسئول بهداری خرمدشت با پاسگاه این بخش مبنی بر فوت پسر بچه چهار ساله در اثر غرق شدگی در استخر آب کشاورزی، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرمانده انتظامی استان قزوین، وی افزود: با حضور مأموران و بررسی‌های انجام توسط آن‌ها مشخص شد، کودک به همراه پدر، جهت سرکشی از اراضی و زمین‌های کشاورزی به آن محل رفته بود که برای بازی از پدر جدا شده و پس از گذشت مدتی متوجه غیبت کودک می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان کرد: پدر کودک پس از مدتی جستجو برای پیدا کردن فرزند، متوجه وی در درون استخر آب کشاورزی می‌شود که بلافاصله او را خارج و به بهداری خرمدشت انتقال می‌دهد.

عزیزی در پایان با اشاره به اینکه بنا به اظهارات پزشک، کودک در زمان انتقال به بهداری فاقد علائم حیاتی بوده و متأسفانه جان خود را از دست داده بود، خاطرنشان کرد: استخرهای آب کشاورزی فرصت قابل توجهی برای استفاده از منابع آبی زیرزمینی را در اختیار کشاورزان قرار داده است اما متأسفانه در موارد بسیاری شاهد احداث استخرهای آب کشاورزی، بدون رعایت نکات ایمنی و حفاظتی هستیم که موجب بروز حوادثی از این دست شده است.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار