موقعیت فعلی شما : خانه/کانون پرورش فکری
234034
۰۵ تیر ۱۴۰۰

غنی‌سازی کتابخانه‌های تخصصی و سیار کانون پرورش فکری با اجرای طرح تمیم

به گزارش کودک پرس ، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد از غنی‌سازی کتابخانه‌های تخصصی و سیار کانون پرورش فکری این شهرستان با اجرای طرح تمیم خبر داد. مژگان هادی  اظهار کرد: با اجرای طرح تمیم (تأمین محتوای یک‌پارچه مراکز کانون) بیش از ۶۰۰۰ جلد کتاب در ایام کرونا به کتاب‌های کتابخانه […]

به گزارش کودک پرس ، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد از غنی‌سازی کتابخانه‌های تخصصی و سیار کانون پرورش فکری این شهرستان با اجرای طرح تمیم خبر داد.

مژگان هادی  اظهار کرد: با اجرای طرح تمیم (تأمین محتوای یک‌پارچه مراکز کانون) بیش از ۶۰۰۰ جلد کتاب در ایام کرونا به کتاب‌های کتابخانه سیار و تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان افزوده شده است.

وی با بیان اینکه طرح «تمیم» به منظور حمایت از تولید کتاب حوزه کودک و نوجوان و پاسخ به نیاز مخاطبان کتابخانه‌های کانون پرورش فکری از بهار سال ۹۹ آغاز شده است، افزود:در حال حاضر کتابخانه تخصصی ثابت کانون اسدآباد با ۱۳ هزار جلد کتاب و کتابخانه سیار روسیایی کانون با ۱۵ هزار جلد کتاب در ۲۰روستای شهرستان به جامعه هدف کودکان و نوجوانان در بحث کتابخوانی ارائه خدمات می‌دهد.

هادی در ادامه با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری شهرستان اسدآباد دارای ۲۵۰۰ نفر عضو ثابت در فضای حقیقی و ۲۰۰نفر عضو در فضای مجازی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۰۰۰ نفر نیز عضو مرکز سیار روستایی شهرستان در سطح ۲۰ روستا هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های کانون پرورش فکری شهرستان در ایام تابستان، تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی در ایام تابستان برای گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان شهرستان در کانون پرورش فکری پیش بینی شده که اکثریت این برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اجرا خواهد شد ضمن اینکه با تعداد معدودی از اعضا در گروه سنی کودک ۷ تا ۹ سال ، کلاس سفال و گروه سنی نوجوان ۱۰ تا ۱۲ سال، کلاس نقاشی در کانون به صورت حضوری برگزار خواهد بود.

هادی از برگزاری جام باشگاه کتاب‌خوانی کانون پرورش فکری شهرستان در ایام تابستان خبر داد و یاد آور شد: این برنامه با عنوان( پویش گرم کتاب )برای گروه هدف کودک ونوجوان کانون در فضای مجازی در تابستان امسال برگزار خواهد شد.

وی قصه‌گویی و پویش من قصه‌گو هستم را از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری شهرستان در ایام تابستان برشمرد و یاد آور شد: این برنامه از ابتدای اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و تا شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

هادی اظهار کرد: برنامه خلاق مناسبتی در قالب فیلم سه دقیقه ای و کارگاه‌های مجازی برخط استانی با بیش از ۵۰ عنوان کلاس و ۵۰ مربی از دیگر برنامه‌هایی است که به‌صورت مجازی در ایام تابستان در شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه‌های مجازی می‌توانند به آدرس اینترنتی سایت کانون به نشانی www.kpf.ir مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار