موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
234006
۰۵ تیر ۱۴۰۰

از تالیف کتاب برای معرفی اسکیت تا ساخت پیست در فرخشهر

به گزارش کودک پرس ، طی ۲۴ ساعت گذشته در ورزش اسکیت چهارمحال و بختیاری اتفاقات متفاوتی از چاپ کتاب تا سرعت گرفتن ساخت پیست اسکیت فرخشهر رخ داده که در ادامه جزئیات این اخبار را با هم می‌خوانیم. سید بهروز افضلی بروجنی مربی فدراسیون جهانی اسکیت سرعت، کتاب «نقاشی و رنگ‌آمیزی برای کودکان اسکیت‌آموز» […]

به گزارش کودک پرس ، طی ۲۴ ساعت گذشته در ورزش اسکیت چهارمحال و بختیاری اتفاقات متفاوتی از چاپ کتاب تا سرعت گرفتن ساخت پیست اسکیت فرخشهر رخ داده که در ادامه جزئیات این اخبار را با هم می‌خوانیم.

سید بهروز افضلی بروجنی مربی فدراسیون جهانی اسکیت سرعت، کتاب «نقاشی و رنگ‌آمیزی برای کودکان اسکیت‌آموز» را تالیف کرده است.

این کتاب با مقدمه ای از سخنان بهمن محمد رضایی، رییس فدراسیون اسکیت آغاز و به عنوان یکی از کتب جذب ورزشکار در رشته اسکیت و از مجموعه کتاب‌های خلاقانه ویژه کودکان مورد تایید این فدراسیون قرار گرفته است.

گفتنی است در طی یکسال گذشته این مدرس فدراسیون اسکیت کشور با تالیف و ترجمه کتاب‌های متعدد در رشته اسکیت، تعداد کتاب‌های چاپ شده خود را به عدد 8 رسانده و تا پایان سال جاری به این تعداد اضافه خواهد شد.

همچنین بهروز افضلی بروجنی به عنوان مربی رسمی فدراسیون جهانی اسکیت سرعت، علاوه بر تالیفات متعدد، قهرمانان ارزشمندی را نیز در رشته اسکیت به کشور معرفی کرده است.

همت هیات اسکیت استان در توسعه زیر ساخت‌های ورزشی

با پیگیری هیات اسکیت استان و حمایت مسئولین فرخشهر، فاز اول پیست اسکیت این شهر با سرعت در حال تکمیل است.

خاکبرداری، تسطیح، زیرسازی، بستر، بتن ریزی، آسفالت و نور این مجموعه ورزشی در اولین مرحله تکمیل و دومین پیست روکش‌دار مسابقاتی کشور به مرحله آمادگی نزدیک می‌شود.

به گفته محمد رضا رئیسی، دبیر و مسئول توسعه زیر ساخت‌های هیات اسکیت استان پیگیری لازم در خصوص اجرای فاز دوم این پروژه نیز شامل سکوی تماشاگران، سرویس بهداشتی و آبخوری، پایه‌های فنس، حصارکشی، افزایش تجهیزات نور و بسترسازی روکش نیز در حال پیگیری است.

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار