موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
233723
۰۳ تیر ۱۴۰۰

تمدید مهلت ارسال آثار پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان

به گزارش کودک پرس ، رئیس اداره امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان، از تمدید مهلت ارسال آثار و مستندات باشگاه‌های کتاب‌خوانی شرکت‌کننده در پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان تا روز پنج شنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ خبر داد. عیسی فلاحی در ارتباط مجازی با رسانه های استان اظهار […]

به گزارش کودک پرس ، رئیس اداره امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان، از تمدید مهلت ارسال آثار و مستندات باشگاه‌های کتاب‌خوانی شرکت‌کننده در پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان تا روز پنج شنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ خبر داد.

عیسی فلاحی در ارتباط مجازی با رسانه های استان اظهار کرد: مهلت ارسال آثار و مستندات باشگاه‌های کتاب‌خوانی شرکت‌کننده در پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان تا روز پنج شنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰تمدید شد.

وی افزود: با مشارکت دستگاه‌ها و نهادها و سازمان‌های مختلف دولتی و غیردولتی پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان را در سطح کشور برگزار می‌شود.

فلاحی اضافه کرد: استان کردستان دارای 285 باشگاه کتاب خوانی در سطح استان است از این تعداد بخشی در حوزه کودکان و نوجوانان فعالیت می کنند، تاکنون آثار زیادی به دبیرخانه ارسال شده است، به دلیل شیوع کرونا ستاد برگزاری جام باشگاههای کتاب خوانی تصمیم به تمدید مهلت ارسال آثار نموده است.

رئیس اداره فرهنگی و رسانه ای در خصوص نحوه ارسال آثار اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع و گسترش بیماری کووید ۱۹ و رفاه حال شرکت کنندگان، سه روش را برای ارسال مستندات باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در نظر گرفته‌شده است.

وی در خصوص بخش‌های جام باشگاه‌های کتاب خوانی ویژه کودک و نوجوان افزود: جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در بخش‌های مختلفی اجرا و برگزار می‌شود که شامل باشگاه برگزیده، نامه به نویسنده، فیلم موبایلی معرفی کتاب و نویسنده برگزیده، مهدکودک برگزیده و تسهیلگر برگزیده از بخش‌های مختلف این برنامه است و در سال گذشته کتاب‌فروشی فعال نیز به این دوره جام باشگاه‌ها افزوده شد.

عیسی فلاحی در ادامه این ارتباط مجازی اذعان داشت: در ادوار قبلی برگزاری جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان اعضای باشگاه‌ها از امکان خرید کتاب‌های پیشنهادی جام باشگاه‌ها با ۵۰ درصد یارانه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوردار بودند و در این دوره علاوه بر یارانه ۵۰ درصدی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کتاب‌های عضو طرح جام باشگاه‌ها، به سایر کتاب‌های کودک و نوجوان نیز که عضو کتاب‌های پیشنهادی جام باشگاه‌ها نبودند نیز یارانه ۳۰ درصدی خرید کتاب تعلق گرفت.

امسال به دلیل شیوع و گسترش بیماری کووید ۱۹ ورفاه حال شرکت کنندگان، سه روش را برای ارسال مستندات باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در نظر گرفته‌شده است.

مراسم اختتامیه این دوره از جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در نیمه اول مردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار