موقعیت فعلی شما : خانه/کانون پرورش فکری
233662
۰۲ تیر ۱۴۰۰

برگزاری ۶۵ کارگاه تخصصی در آذربایجان شرقی برای اوقات فراغت کودک و نوجوانان

به گزارش کودک پرس ،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که ۶۵ کارگاه‌ تخصصی اوقات فراغت در استان به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود، گفت: با شروع ثبت نام کارگاه‌های تخصصی آنلاین و حضوری در مراکز کانون پرورش فکری استان تابستان داغ و جذابی برای اوقات فراغت کودکان و […]

به گزارش کودک پرس ،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که ۶۵ کارگاه‌ تخصصی اوقات فراغت در استان به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود، گفت: با شروع ثبت نام کارگاه‌های تخصصی آنلاین و حضوری در مراکز کانون پرورش فکری استان تابستان داغ و جذابی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در پیش است.

علی بینش با اعلام این مطلب، خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری فصل تابستان در حالی آغاز می‌شود که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی تدارک گسترده‌ای برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: روند ثبت نام از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به حضور در این فعالیت‌ها به صورت مجازی در سامانه kpf.ir آغاز و تا ۱۳ تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به وجود شرایط کرونایی، افزود: کارگاه‌های مراکزی که مشکلی به لحاظ دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا وجود نداشته باشد، به صورت حضوری و با تعداد محدودی از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند برگزار خواهد شد.

بینش در تشریح عناوین کارگاه ها نیز گفت: فلسفه برای کودکان، خوانش متون کلاسیک، نجوم، نوشتن خلاق، سفال، نقاشی، خوشنویسی، قصه‌گویی، پرورش خلاقیت، دوره‌های حال خوش زندگی، فن بیان، بازیگری، کاردستی، پویانمایی، موسیقی ارف، ساخت عروسک و تذهیب از جمله کارگاه‌هایی است که برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان در طول تابستان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌هایی با موضوع کارآفرینی برای مخاطبان نوجوان، اجرای این دوره را نخستین بار در سطح کشور و با هدف تربیت نوجوان کارآفرین عنوان کرد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، علاقه‌مندان برای ثبت نام در کارگاه‌های تخصصی آنلاین تا ۱۳ تیرماه، فرصت دارند با مراجعه به سامانه kpf.ir و مشاهده عناوین و موضوعات کارگاه‌ها نسبت به ثبت نام اقدام کنند و علاقه‌مندان به فعالیت‌های حضوری نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان از شرایط برگزاری این کارگاه مطلع و ثبت نام کنند.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار